تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

seoupdate Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/20 11:27:54 ق.ظ
seoupdate

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 67
مرد
مکان: کرج

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
استرچ پالت چیست و چه کاربردی دارد؟


استرچ پالت


استفاده از این نوع تجهیزات چه مزایا و کارایی هایی دارد؟ همانطور که می دانید یکی از روش های بسته بندی کالا ها استفاده از استرچ پالت می باشد.

شما می توانید با استفاده از دستگاه استرچ پالت بسته بندی های بسیار محکم تر و مقاوم تری را به سراسر نقاط دنیا ارسال کنید و اطمینان داشته باشید که مشکلی برای بسته های شما پیش نمی اید.

برای بسیاری از شرکت ها حمل و نقل ایمن و مؤثر از کارخانه یا انبار خود به مشتری یا توزیع کننده می تواند پرهزینه باشد.

بار ها و محصولات مختلف ممکن است به خوبی بسته بندی نشوند و آسیب ببینند و یا در معرض تابش نور خورشید و یا بارش باران قرار بگیرند.


یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از اینگونه آسیب ها استفاده از استرچ پالت می باشد.
تبلیغات
taqizadeh Offline
#2 ارسال شده : 1399/12/13 01:43:22 ب.ظ
taqizadeh

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

راهنمای خرید بهترین دستگاه استرچ پالت

به منظور نگهداری هر چه بهتر قطعاتی که نیاز به بسته بندی اولیه خاص ندارند و همچنین جابجایی آنها با پالت انجام میگیرد، نظیر قطعات سنگین خودرویی، موتور ها، قالب های صنعتی و … با استفاده از پوشش نایلونی، مورد استرچ پیچی قرار می گیرند. با این کار در زمان انبارداری و حمل و نقل از آسیب های احتمالی و به هم خوردگی در امان خواهند بود و محتویات بر روی پالت ریزش نخواهد کرد. جهت انجام عمل استرچ پیچی این قطعات از دستگاه استرچ پالت صنعتی کمک گرفته می شود. در ادامه به بررسی ویژگی های یک استرچ پیچ صنعتی خوب خواهیم پرداخت.

بلبرینگ های زیر صفحه گردان

بلبرینگ های مورد استفاده در این قسمت در واقع متحمل وزن قابل توجهی از وزن پالت می باشند. برای سالم ماندن بلبرینگ ها، آن ها را درون غلافی از پلاستیک پلی اورتان تعبیه خواهند نمود. با این کار بلبرینگ ها دست کم دارای 5 سال طول عمر مفید می باشند. البته لازم به ذکر است که عده ای از تولیدکنندگان با کنار گذاشتن این بخش سعی در کاهش هزینه ها خواهند داشت و تنها برای بلبرینگ پوششی تفلنی در نظر می گیرند. این در حالی است که تفلون ها خیلی زود له یا خرد خواهند شد و به دنبال آن ها بلبرینگ نیز صدمه می بیند.
بلبرینگ های زیر صفحه گردان دستگاه استرچ پالت


دنده میز گردان
در بازار می توان این نمونه از دنده ها را به شکل از پیش ساخته یافت. اما در صورتی که جنس آن از نوع مرغوب باشد حرکت صفحه گردان کاملا باکیفیت و یکنواخت خواهد بود و از پارگی زنجیر نیز جلوگیری خواهد شد. در این زمینه به دنده های با استاندارد ISO9001 بهتر می توان اعتماد نمود. البته جنس بلبرینگ قرار گرفته در زیر این چرخ دنده بزرگ نیز به بهبود عملکرد و افزایش دوام این مجموعه چرخشی کمک شایانی خواهد نمود.



لینیر گاید
سیستم لینیر گاید یا راهنمای خطی را می توان از مهم ترین بخش های دستگاه استرچ پالت به شمار آورد. به نوعی این قسمت سبب حرکت مجموعه رول گیر خواهد شد. سیستم ریل و واگن نیز از دیگر نام های لینیر گاید می باشد. این قطعه در واقع زمینه ساز حرکتی دقیق خواهد بود و تولید آن با رعایت قابلیت هایی چون نوع بار قابل تحمل، نوع پیچ خوری، دقت واگن و … انجام می گردد. لینیر گاید در داخل دکل دستگاه استرچ پالت تعبیه می شود.

برخی از تولیدکنندگان که تعداد آن ها نیز کم نمی باشد حرکت بلبرینگ های ساده را جایگزین این سیستم خواهند نمود که البته در حرکت دارای دقت کافی نمی باشند و ممکن است در بالا و پایین شدن خللی وارد کنند. با حذف کردن این قطعه از دستگاه، قیمت آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد نمود.

لینیر گاید دستگاه استرچ پالت



سینی گردان
هر چند به طور معمول در ساخت تمامی استرچ پالت ها از این بخش استفاده می شود اما با این حال تولید این بخش از پلیت ضخیم 10 تا 15 میلی متری باعث شده پالت ها از آستانه تحمل بیشتری برخوردار گردند. به منظور گرد بری سینی های دوار از برش لیزری استفاده می شود.
kiyan98 Offline
#3 ارسال شده : 1399/12/15 12:36:26 ق.ظ
kiyan98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: ایران

دستگاه استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پالت 2 نوع از پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی پالت می باشند. دستگاه پالت پیچ می تواند بوسیله فیلم استرچ بسته بندی پالت را انجام دهد و دستگاه شرینک پالت بوسیله حرارت و با استفاده از فیلم شیرینک پالت ها را بسته بندی نماید. دستگاه استرچ پالت نسبت به دستگاه شیرینک پالت بسیار ارزان می باشد و همین قیمت کمتر سبب شده بسیاری از تولید کنندگان که قبلا از دستگاه های شرینگ برای بسته بندی پالت استفاده می کردند، الان دستگاه پالت پیچ را ترجیح دهند.

https://kiyan-sanat.com/...%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.579 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت