تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

orbital Offline
#1 ارسال شده : 1399/03/05 03:51:23 ب.ظ
orbital

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11

زیست شناسی یکی از دروس مهم برای بچه های گروه تجربی است . این درس با ضریب بالایی که دارد، می تواند نتیجه نهایی آزمون شما را تحت تاثیر قرار دهد .
یکی از نکاتی که در مصاحبه با رتبه های برتر به آن اشاره می شود، این است که آن ها به تمامی نکات کتاب مسلط بوده اند . آن ها مدعی شده اند که پس از این که کتاب های کمک درسی را مطالعه می کردند مجددا به کتاب درسی مراجعه نموده و تمامی نکاتی را که یادگرفته بودند در درون کتاب درسی حاشیه نویسی می کردند . این کار موضوع بسیار مهمی است، زیرا در نهایت شما به جای چندین کتاب کمک آموزشی، تنها یک کتاب دارید که تمامی نکات را به آن اضافه نموده اید .
درس زیست شناسی ماهیت حفظی و مفهومی دارد، در هر صورت شما با مرورهای متوالی می توانید آن ها را در ذهنتان همیشگی کنید . درس زیست شناسی را به صورت مفهومی بخوانید، زیرا مفهومی خواندن زیست به شما کمک می کند تا قدرت تجزیه و تحلیلتان را بالا ببرید . بعد از یادگیری مطالب، برای یادگیری بیش تر تست های آن بخش را بزنید .
گروه آموزشی اوربیتال در تهران، آماده ی ارائه ی برترین اساتید و مربیان برای تمامی دوره های تحصیلی و مناسب با هر نوع نیازی می باشد. برای اطلاعات بیش تر لطفا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید.

معلم خصوصی اوربیتال

ویرایش بوسیله کاربر 1399/03/05 03:56:41 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.094 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت