تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bitaser98 Offline
#1 ارسال شده : 1399/01/20 05:15:22 ب.ظ
bitaser98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
عوامل موثر بر قیمت نصب کولر گازی و اسپیلت
قیمت نصب اسپلیت

معولا پس از خرید کولر گازی و اسپلیت، نصب و راه اندازی آن توسط تیم متخصص شرکت ارائه کننده انجام شده و معمولا اجرتی بابت نصب کولر گازی دریافت نمی شود. ضمنا در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های نمایندگی، همزمان با نصب کولر گازی توسط تیم فنی در محل، گارانتی دستگاه را هم فعال می کنند. بنابراین در هر صورت نیاز است که از نصاب خود شرکت کمک گرفته شود. اما در صورتی که قصد جابجایی کولر گازی و یا نصب آن را در خانه ای دیگر داشته باشید در آن صورت علاوه بر نمایندگی های شرکت می توانید از متخصصین محلی هم کمک بگیرید.

نصب بخش های مختلف
همانطور که می دانید کولرهای گازی اسپلیت از دو یونیت یا بخش داخلی و خارجی تشکیل شده اند و هر کدام نیاز به نصب و راه اندازی و البته سرویس و تعمیر جداگانه دارند. بخش های خارجی کولر گازی که در فضاهای بیرونی ساختمان مثل پشت بام یا بالکن نصب می شوند حاوی کمپرسور، کوندانسور و منبع گاز فرئون هستند. اغلب نصب مجدد کولر گازی در پی یک جابجایی با نیاز به شارژ کولر گازی هم همراه است.
http://bitaservice.ir/bl...-repair-In-Karaj-Teharn
نصاب پکیج
راهنمای نصب پکیج ایران رادیاتور
قبل از هر چیز چند نکته مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کرد:

– به یاد داشته باشید ابعاد پکیج ایران رادیاتور میتواند بسته به محیط، سایز و اندازه، متغیر باشد، برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز نسبت به ابعاد باید متراژ واحد را در عدد 150 برای آپارتمان ها و در عدد 100 برای مراکز اداری ضرب کنیم. حداقل متراژ برای نصب پکیج ایران رادیاتور باید 64 متر مربع باشد وگرنه نیاز به نصب دریچه هوای تازه جهت احتراق الزامی است.

– محیط نصب پکیج ایران رادیاتور باید کلیه ویژگی های اساسی نصب شامل حجم و شرایط مورد نیاز دودکش و محفظه هوا را دارا باشد – به ازای هر کیلو وات توان دستگاه 1 متر مربع فضا نیاز است. به عنوان مثال برای دستگاهی با توان N کیلو وات دقیقا به حداقل فضا و حجم N متر مربع نیز نیاز است.

– در محیط اتاقی که دستگاه نصب شده است نیاز به دریچه یا به اصطلاح بهتر راه رد و بدل شدن هوا وجود دارد. بنابراین باید همیشه قسمتی از پنجره یا همچین چیزی برای عبور جریان هوا باز باشد، درست مانند توصیه ها برای بخاری ها چرا که در پکیج ها هم امکان جمع شدن گاز وجود دارد. وجود راهی برای عبور هوا از انباشت گاز در اتاق و صدمات احتمالی جلوگیری میکند. این مورد برای پکیج ها علی الخصوص پکیج فن دار ایران رادیاتور الزامی است پس در رعایت آن سهل انگاری نکنید.
http://bitaservice.ir/bl...-repair-In-Karaj-Teharn
محل نصب پکیج
برای نصب پکیج لازم است ابتدا محل نصب پکیج به صورت دقیق مشخص باشد و شرایط و ویژگی هایی را دارا باشد، که در این مطلب قصد داریم در مورد شرایط محل نصب پکیج و نحوه نصب استاندارد پکیج مطالبی را به صورت توضیح دهیم. در ادامه نیز به مکان هایی که هزگز نباید پکیج را در آن محل ها نصب کرد، اشاره کرده ایم.

حجم فضای محل نصب پکیج
محل نصب پکیج باید کلیه شرایط مورد نیاز دودکش را دارا باشد .
به ازاء هر کیلو وات توان دستگاه به ۱ متر مکعب فضا نیاز است.
به طور مثال پکیجی که ۲۴ کیلو وات توان دارد به ۲۴ متر مکعب فضا نیاز دارد.
در صورتی که حجم محل نصب پکیج کمتر از حد مورد نیاز پکیج باشد، باید فضای محل نصب پکیج را به اتاق مجاور و یا فضای آزاد ارتباط داد که می توان بوسیله بریدن بالا و پایین درب اتاق به اندازه ۵ سانتیمتر و یا قراردادن هواکش های مشبک در بالا و پایین، درب فضای محل نصب پکیج را به اتاق مجاور به صورت دائماً باز ارتباط داد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.103 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت