تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

gosfand11 Offline
#1 ارسال شده : 1399/01/18 06:56:54 ب.ظ
gosfand11

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

ویروس کرونا از کشور چین آغاز شده است . این ویروس تا کنون بسیاری از کشورهای جهان را درگیر خودش نموده است . متاسفانه کشور ایران نیز یکی از این کشورهاست که به مقابله با این ویروس می پردازد . این ویروس از طریق ترشحات تنفسی فرد بیمار در زمانی که عطسه یا سرفه می کند، منتقل خواهد شد .
با شیوع ویروس کرونا برخی از افراد از خرید گوسفند زنده ترس دارند . این افراد معتقدند که ویروس کرونا از گوسفند زنده به انسان منتقل می شود . باید خدمت این عزیزان عرض نمود که تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر انتقال ویروس کرونا از دام به انسان مشاهده نشده است . با این حال توصیه می شود که مرغ و گوشت مصرفی خود را به طور کامل بپزید و سپس مصرف نمایید .
مرکز پخش دام زنده قائم یکی از بهترین مراکز عرضه دام زنده است که در پرورش گوسفندان تمامی اصول بهداشتی را رعایت می نماید و مشتریان با خیال راحت می توانند گوسفند زنده خود را از این مرکز تهیه نمایند .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.367 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت