تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pml1990 Offline
#1 ارسال شده : 1399/01/09 12:14:39 ق.ظ
pml1990

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

یکی از سوالات زیادی که مطرح است آنریل انجین چیست ؟ نرم افزار آنریل انجین معماری (Unreal Engine)، یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بازی ساز در سراسر دنیا بوده که در چند سال گذشته به دلیل رایگان شدن به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و استفاده از آن نیز روز به روز در حال افزایش می باشد.

در این مقاله می خواهیم شما را با ویژگی ها و مزیت های استفاده از این نرم افزار و یک مورد از بهترین وب سایت ها را که می توانید با استفاده از پکیج های آموزشی آن، این نرم افزار را به بهترین نحو ممکن یاد بگیرید، بیشتر آشنا کنیم. از این رو اگر شما یکی از علاقه مندان یادگیری و آموزشی نرم افزار آنریل انجین هستید، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آنریل انجین، یکی از بزرگترین نرم افزارهای بازی سازی در کل دنیا بوده که استودیو (Epic) آن را طراحی و توسعه داده است. این نرم افزار قبل از این با عنوان UDK شناخته می شد. مسئولین اصلی شرکت اپیک در چند سال گذشته تصمیم گرفتند که نرم افزار بازی سازی آنریل انجین معماری را به صورت کاملاً رایگان در اختیار تمام کاربران جهان قرار دهند و به همین دلیل آن را از حالت پرمیوم و یا لایسنسی خارج کرده اند. رایگان شدن این نرم افزار باعث شد که کاربران زیادی از سراسر دنیا و به ویژه مهندسان معمار برای ارائه پروژه های خود به سمت این نرم افزار روی بیاورند.

استفاده از این نرم افزار در چند سال به اندازه ای مورد توجه قرار گرفت که بعد از نرم افزار های ویری و کرونا توانست به عنوان سومین نرم افزار پرکاربرد پرزنت کار شناخته شود. این موضوع نشان دهنده این است که در آینده نه چندان دور همه افراد و به ویژه معماران برای ارائه کارهای خود باید این نرم افزار را یاد بگیرند.

ویژگی های فوق العاده نرم افزار آنریل انجین معماری باعث شده است که بیشتر از سایر نرم افزار های بازی ساز مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان مثال قابلیت پردازشی و توانایی فوق العاده این نرم افزار برای ارائه کارها به صورت انیمیشنی در مدت زمان کوتاه، یکی از مهمترین مزیت های نرم افزار آنریل انجین معماری به شمار می رود. شما برای آموزش نصب آنریل انجین می توانید از پکیج رایگان ما که در قسمت آموزش های رایگان می باشد استفاده کنید .



علاوه بر موارد گفته شده، همکاری شرکت آنریل و کی اس گروپ ( سازنده موتور رندر ویری)، ایجاد آبجکت و به وجود آوردن صحنه های آماده باعث شده است که قدرت نرم افزار آنریل انجین نسبت به سایر نرم افزار تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اگر شما هم قصد آموزش آنریل انجین را دارید به شما توصیه می کنیم که از آموزش های رایگان آکادمی دارک آفیس استفاده کنید. چرا که آکادمی دارک آفیس با برخورداری از کادری مجرب و مدرسان حرفه ای با هدف تولید آموزش های کاربردی از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است و در طی این مدت توانسته است، بهترین آموزش های پروژه محور را در زمینه معماری در سراسر کشور ارائه کند.

اکادمی ما با بهره گیری از روش های آموزشی نوین موفق شده است که مجموعه های آموزشی کاملاً تخصصی و حرفه ای در زمینه رشته معماری را ارائه کند و به دلیل اینکه اکثر آموزش های آن پروژه محور و کاربردی هستند، بیشتر افرادی که از آنها استفاده کرده اند، موفق شده اند که به بازار کار حرفه ای وارد شوند. از این رو شما عزیزان می توانید کاملترین و جامع ترین پکیج های آموزشی نرم افزار آنریل انجین معماری را از این وب سایت پیدا کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت