تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

atizz193 Offline
#1 ارسال شده : 1399/01/02 11:51:48 ب.ظ
atizz193

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
فضاهای بسته و دلگیر هتل ها دیگر مانند قبل مورد استقبال قرار نمیگیرند. مسافران به دنبال فضایی جدید و جذاب هستند که بتوانند در هر قسمت آن از خود عکس بگیرند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در نهایت این اتریوم هتل ها هستند که میتوانند این خواسته مخاطبان را برآورده کنند.



اتریوم هتل چیست؟

اتریوم به معنای فضای باز و اتریوم هتل، هتل هایی هستند که لابی آنها در یک فضای باز قرار گرفته و میتوان از لابی تا طبقه آخر این ساختمان را مشاهده کرد.



در این مقاله قصد داریم به ۶ نکته مهم برای ایجاد تغییرات در یک اتریوم هتل قدیمی در جهت مدرنیزه کردن آن بپردازیم.



۱_ از عناصر قدیمی رهایی پیدا کنید


وجود فواره های آبی در اتریوم هتل ها بسیار مرسوم است. اغلب این هتل های عظیم در فضای باز میانی خود، فواره های آبی بزرگی را قرار میدهند. این آب نماها میتوانند باعث کاهش انتقال صدا و در نهایت آرامش هتل شوند اما اگر کمی بیشتر به آنها توجه کنیم، هتل را با یک مرکز خرید اشتباه میگیرم!

مطمئنا راه های دیگری نیز وجود دارد که بتوان اتریوم هتل را کمی شیک و زیبا تر جلوه داد. برای این موضوع میتوانید توجه خود را بیشتر به ورودی هتل معطوف کنید. در همان ابتدا اشیاء بزرگ تاریخی را قرار دهید. مخاطبان امروزی علاقه دارند تا در هتلِ هر منطقه، با فرهنگ و تاریخ آن آشنا شوند.



علاوه بر این دقت داشته باشید که بسیاری از مشتریان وعده های غذایی را در خارج از هتل میل میکنند. پس صرفا تمرکز خود را بر روی ایجاد رستوران های بزرگ و عظیم در اتریوم هتل خود نگذارید. به جای آن میتوانید با یک رستوران محلی کوچک و منوی غذایی سالم، باعث افزایش حس مثبت مشتریان شوید.



۲_ به کف هتل اهمیت دهید

چمدان یک شیء جدایی ناپذیر از مشتریان هتل است و متاسفانه در بسیاری از هتل ها، کف به صورت نامنظم و بالا و پایین (ناهموار) ساخته شده. شاید در گذشته این مدل طراحی جذابیت داشت اما امروزه با توجه به چمدان های چرخدار همراه مسافران، دیگر نمیتوان روی آن مانور دارد. کف اتریوم هتل را همتراز کنید تا تجربه ای بهتر برای مسافران خود بسازید.



همینطور میتوانید قبل از پر کردن این فضاهای ناهموار، برای سیم های برق و لوله کشی از آنها استفاده کنید.



۳_ سقف را پایین نیاورید!


از جمله تکنیک هایی که در هتل های اتریوم قدیمی برای ساخت یک فضای صمیمی و خصوصی استفاده میشد، پایین آوردن سقف ها بود. بهتر است به جای اینکه سقف اتاق ها را کوتاه کنید، تنها قسمتی از آن را به صورت یک فضای صمیمی بسازید و مابقی را در مقیاس عادی بنا کنید.



۶_ بودجه مناسبی را برای مبلمان، وسایل و تجهیزات در نظر بگیرید

مبلمان اهمیت بسیاری در زیبایی یک اتریوم هتل و راحتی مخاطبان دارد. وسایل و تجهیزات قدیمی را دور بریزید و فعالیت های خود را دوباره آغاز کنید. فضای لابی و اتاق ها باید صمیمی باشند و در عین حال مبلمان و تجهیزات موجود، آنها را با کمبود فضا روبرو نکند.




صندلی و مبلمان را از دیوار ها و دیگر قسمت های تنگ و کوچک دور کرده و به سمت مرکز ببرید تا حس خفگی حاکم بر آن حذف شود. چینش میز و صندلی ها را به صورت موربی در نظر بگیرید تا باعث افزایش فضای باز در هتل شوند. قرار نیست تمامی چیدمان هتل اتریوم شما به یک شکل باشد پس تا جای ممکن از خلاقیت بهره ببرید.




منبع: شرکت معماری تهران دیزاین سنتر



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت