تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mehrnaz Offline
#1 ارسال شده : 1398/11/30 01:53:02 ب.ظ
mehrnaz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

هتل اطلس باکو یک هتل پنج ستاره است که خدمات را همراه با مهمان نوازی ویژه در مرکز شهر باکو ارائه می دهد. این هتل که در سال ۲۰۱۸ افتتاح گردیده دارای یک ساختمان پنج طبقه با اتاق های بزرگ است. رستوران هتل اطلس در باکو آذربایجان ، که در طبقه اول قرار دارد ، نه تنها غذاهای خوشمزه ملی آذربایجان را ارائه می دهد، بلکه انواع غذاهای مورد علاقه خارجی را نیز میتوانید دراین رستوران مشاهده کنید.
هتل اطلس باکو

هتل اطلس باکو

مرکز تناسب اندام هتل اطلس باکو دارای تجهیزات کاملی می باشد که مسافرین تور باکو می توانند از امکانات آن استفاده کنند، جلسات و رویدادهای خود را در سالن کنفرانس هتل که کاملاً مجهز به تجهیزات فنی می باشد برگزار کنید.

سالن کنفرانس دارای تجهیزات پیشرفته ای است که با هر نوع عملکرد از جلسات هیئت مدیره گرفته تا سمینارها ، کنفرانس ها برای پذیرایی ها و مهمانی ها سازگار است .

هتل اطلس باکو ۵ دقیقه تا ایستگاه مترو نریمان نریمانف فاصله دارد. همچنین تا بلوار ساحلی و مناطق باستانی ایچری شهر (Icheri Sheher) پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارید.

۸۰ اتاق زیبا در این هتل ترکیبی از راحتی و آسایش را فراهم کرده است که با توجه به نیازهای هر نوع مسافر تجاری و تفریحی، طراحی شده است.
منبع : هورامان گشت

ویرایش بوسیله کاربر 1398/11/30 06:10:16 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
iranceram20 Offline
#2 ارسال شده : 1398/12/19 02:49:14 ب.ظ
iranceram20

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.129 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت