تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

clinicroya Offline
#1 ارسال شده : 1398/11/23 11:51:29 ق.ظ
clinicroya

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: کرج

چرا از یک درمانگر ازدواج و خانواده استفاده می کنیم؟

مطالعات تحقیقاتی بارها و بارها اثربخشی ازدواج و خانواده درمانی را در معالجه کامل بیماریهای روحی و روحی و مشکلات بهداشتی نشان می دهد. سوء مصرف مواد مخدر در بزرگسالان ، افسردگی ، الکلی ، چاقی و زوال عقل در افراد مسن - و همچنین اضطراب زناشویی و درگیری - فقط برخی از شرایطی است که ازدواج و خانواده درمانگرها به طور مؤثر درمان می کنند.برای مشاوره پیش از ازدواج با شماره های ما در تماس باشید

همچنین مطالعات نشان می دهد که مراجعین از خدمات ازدواج و خانواده درمانی بسیار رضایت دارند. گزارش مشتری ، بهبود چشمگیر در بهره وری کار ، روابط همکار ، روابط خانوادگی ، روابط شریک زندگی ، سلامت عاطفی ، سلامت عمومی ، زندگی اجتماعی و درگیری جامعه را نشان می دهد.

در یک مطالعه جدید ، مصرف کنندگان گزارش داده اند که ازدواج و خانواده درمانی ، متخصصان سلامت روان هستند که به احتمال زیاد به دوستان توصیه می کنند. بیش از 98 درصد مشتری های ازدواج و خانواده درمانی خدمات درمانی را خوب یا عالی گزارش می دهند.
مشاوره پیش از ازدواج را در کلینیک روانشناسی رویا انجام دهید

بعد از دریافت معالجه ، تقریباً 90٪ از مراجعان از بهبود وضعیت سلامتی عاطفی خود خبر می دهند و تقریباً دو سوم آنها از پیشرفت در سلامت جسمی خود گزارش می دهند. اکثر مراجعان از بهبود عملکرد خود در محل کار خبر می دهند ، و بیش از سه چهارم کسانی که از ازدواج و زوجین یا خانواده درمانی دریافت می کنند ، از بهبود روابط زوجین خبر می دهند. هنگامی که یک کودک بیمار شناخته شده است ، والدین گزارش می دهند که در 7/73 درصد موارد ، رفتار فرزندشان بهبود یافته است ، توانایی آنها برای همراه شدن با سایر کودکان به طور قابل توجهی بهبود یافته و عملکرد در مدرسه بهبود یافته است. به دلیل کوتاه بودن درمان ، راه حل با محوریت ، رویکرد خانواده محور و اثربخشی آن ، برجستگی ازدواج و خانواده درمانی در زمینه سلامت روان افزایش یافته است.
مشاوره پیش از ازدواج با هزینه ی مناسب در کلینیک روانشناسی رویا انجام میشود
امروزه بیش از 50،000 درمانگر ازدواج و خانواده با افراد ، زوج ها و خانواده ها در سراسر کشور رفتار می کنند. عضویت در انجمن ازدواج و خانواده درمانی آمریكا (AAMFT) از 237 عضو در سال 1960 به بیش از 25.500 نفر در سال 2015 افزایش یافته است. این رشد نتیجه ، بخشی از آن ، آگاهی عمومی جدید از ارزش زندگی خانوادگی و نگرانی در مورد است. فشارهای روانی بر خانواده ها در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است افزایش یافته است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.085 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت