تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

travelsahelaftab2019 Offline
#1 ارسال شده : 1398/11/08 02:36:58 ق.ظ
travelsahelaftab2019

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 140
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال


اقامت اسپانیا
قطعا وقتی صحبت از اقامت اروپا باشد، کمتر کسی را می توان یافت که در راس گزینه های خود نامی از کشور اسپانیا لحاظ نکرده باشد. چرا که نه؟ اقامت در اسپانیا همیشه نوید بخش یک زنده سالم، ایمن و با شرای طعالی است. کشوری قدرتمند از نظر اقتصادی که راه های زیادی را پیش روی علاقمندان به اقامت اسپانیا برای حضور و زندگی در اسپانیا قرار داده است.
اسپانیا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و از کشورهای جنوب غربی اروپا است. این کشور پیشرفته با شهرهای بزرگ و محبوبی مانند مادرید، بارسلونا و والنسیا و مراکز اقامتی و گردشگری خود شاید بیشتر شناخته شود اما در سال های اخیر تغییر در سیاست ها و برنامه های مهاجر پذیری در این کشور باعث شده است که بسیاری از افراد با تطبیق شرایط خود با یکی از این معیارها به دنبال دریافت اقامت اسپانیا و به دنبال آن زندگی در اتحادیه اروپا باشند.
از مهم ترین مسیرهایی که می توان از طریق آن اقامت اسپانیا را به دست آورد روش سرمایه گذاری در اسپانیا است. بهترین روش سرمایه گذاری در اسپانیا روش خرید ملک در اسپانیا است که افرراد مختلف با صرف هیزنه بین 100 تا 500 هزار یورو می توانند در این کشور صاحب ملک شده و در ضمن اقامت این کشور را نیز به دست بیاورند. خرید سهام، سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اسپانیا و یا مشارکت در طرح های دولتی و خصوصی نیز از راه های دیگر سرمایه گذاری به شرط اقامت اسپانیا است.
به غیر از این روش می توان از روش های ساده تری هم اقدام به اخذ اقامت اسپانیا کرد. روش تحصیل در اسپانیا و یا کار در اسپانیا از این روش ها است. هر چه شرایط تحصیل در اسپانیا با هزینه کم به راحتی برای اقامت اسپانیا فراهم است اما پیدا کردن کار در اسپانیا روشی دشوار است زیرا بازار کار اسپانیا هنوز با بحران روبه رو است.
برخی نیز به دنبال روش های دیگری مانند ازدواج با شهروند اسپانیایی، از طریق روش تولد و یا با راه اندازی کسب و کار در اسپانیا، کار آفرینی در اسپانیا و یا ثبت شرکت در اسپانیا می توانند اقامت اسپانیا را به دست بیاورند. شرایط بسیار متنوعی برای اقامت اسپانیا وجود دارد که تردید نداشته باشید شامل حال شما نیز می تواند باشد.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت