تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tandisnik Offline
#1 ارسال شده : 1398/11/06 03:34:09 ب.ظ
tandisnik

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

راهبند ( گیت) یا دروازه ای جهت کنترل تردد انواع خودرو می باشد که با بالا رفتن تیرک ( بوم) مسیر باز شده و با پایین آمدن افقی شدن آن بسته شده و مانند حصار یا مانع طبیعی از ورود و خروج کلیه ماشین آلات ممانعت به عمل آورده و تردد آن ها را منوط به اجازه نگهبان ، ریموت راهبند و یا تجهیزات الصاقی بروی راهبند کرده و با ساماندهی کلیه رفت و آمدها را طبق نظام کارفرما در آورده است .

راهبند ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: ثابت و متحرک

قیمت راهبند ثابت :
به راهبندی گفته می شود که در یک محل ثابت شده و برای باز وبسته کردن گذر گاه در همان محل ثابت و مشخص کاربرد دارد .بنابراین بر اساس این تعریف بیشتر راهبند های ( ستونی ، اهرمی ، آکاردئونی، نیوجرسی ، کف خواب ضد تروریست و …) از نوع ثابت می باشند:

قیمت راهبند متحرک :
به راهبند گفته می شود که کل دستگاه راهبند از محلی به محل دیگر منتقل شده و برای بستن گذرگاههای مختلف در مکانهای متفاوت استفاده می شود مانند جایگاههای ایست – بازرسی بین جاده ای یا داخل شهری که معمولا از موانع پلاستیکی یا راهبند های آکاردئونی قابل حمل ( Portable) و یا حتی زنجیر های لاستیک پاره کن یا ( Tiyer Killer)



راهبند ثابت از نظر مکانیزم کاری و مانعی که جهت بستن گذر گاه ایجاد می کند به انواع ذیل تفسیم می شوند:
۱- راهبند ستونی(بولارد)
۲- راهبند کف خواب
۳- راهبند زنجیری
۴- راهبند نیوجرسی
۵-راهبند آکاردئونی
۶- راهبند اهرمی

۱- قیمت راهبند ستونی(بولارد):
این نوع از راهبند شامل یک استوانه فلزی می باشد که به کمک سیستم محرک مکانیکی و یا هیدرولیک به سمت بالا و پایین حرکت می کند. فنداسیون راهبند ستونی درون زمین قرار می گیرد و هنگامی که مسیر برای عبور باز باشد، استوانه متحرک به صورت کامل در داخل فنداسون و درون زمین قرار می گیرد. برای بستن مسیر عبور، ستون به سمت بالا حرکت کرده و به صورت یک مانع در مقابل خودروها قرار خواهد گرفت.

به علت میزان تردد پایین و استهلاک بالا، بولاردهای دارای سیستم محرک مکانیکی امروزه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد و در عوض بولاردهای دارای سیستم محرک هیدرولیک جایگزین آنها شده اند. راهبند ستونی هیدرولیک امکان کنترل تردد بالاتری را فراهم می کند ضمن آنکه هزینه تعمیر و نگهداری پایین تری دارد.

قیمت راهبند

راهبندهای ستونی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند به نحوی که در مدل های معمولی قادر به متوقف کردن خودرو سواری در حرکت با سرعت ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت می باشند و در مدل های تقویت شده (راهبند ستونی ضد تروریست)‌ می توانند خودروهای سنگین با وزن ۶ تا ۷ تُن با سرعت ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت را متوقف کنند. تفاوت اصلی میان بولاردهای معمولی و تقویت شده ( راهبند ستونی ضد تروریست) در ضخامت استوانه متحرک و نوع آلیاژ بکار رفته در ساخت آن می باشد. البته فنداسیون لازم برای راهبندهای ستونی ضد تروریست (آنتی تروریست) مستحکم تر و بزرگتر از فنداسیون بولاردهای معمولی می باشد تا توان تحمل نیروی حاصل از برخورد خودروهای سنگین را داشته باشد. با توجه به قابلیت بولارد در متوقف نمودن خودروها، عموما در محل های با ضریب امنیت بالا، نظیر سفارتخانه ها، مراکز نظامی و مراکز مهم دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

۲_ قیمت راهبند کف خواب:
راهبند خودرو شامل یک صفحه فولادی ضخیم می باشند که درون فنداسیون مخصوص به خود در داخل زمین کار گذاشته می شوند. هنگامی که بخواهید مسیر عبور را مسدود نمایید، یک سیستم محرک هیدرولیک و یا الکترومکانیک صفحه را به سمت بالا حرکت داده تا به صورت مانع در برابر عبور وسایل نقلیه قرار بگیرد و کل مسیر رعبور را ببندد. با توجه به ضخامت بالای صفحه متحرک این نوع راهبند، نیروی های ناشی برخوردهای شدید را به خوبی تحمل می کند. بنابراین می توان از آن در ورودی مراکز حساس نظامی و سیاسی به منظور جلوگیری از وقوع عملیات خرابکارانه و تروریستی استفاده نمود.

سئو سایت


قیمت راهبند


ماین برقی کوبنده


ماشین کوبنده
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.081 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت