تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

travelsahelaftab2019 Offline
#1 ارسال شده : 1398/10/30 06:23:21 ب.ظ
travelsahelaftab2019

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 140
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال


کشور اسپانیا
مهاجرت به اسپانیا و زندگی در کشور اسپانیا بدون شناخت این کشور زدن تیر به تاریکی است. کشور اسپانیا یا پادشاهی اسپانیا که کشوری در جنوب غربی اروپا است کشوری با پیشینه و تاریخی بسیار گران قیمت است. این کشور در یک شبه جزیره بزرگ به نام ایبری با کشور پرتغال واقع شده است که آب و هوای فوق العاده خود را مدیون شرایط قاره ای و اقیانوس اطلس در مجاورت خودش می باشد.
کشور اسپانیا کشوری امن و آرام با جمعیتی حدود 45 میلیون نفر است. بزرگ ترین شهر و پایتخت اسپانیا شهر مادرید است که به شهر پادشاهی اسپانیا نیز شهرت دارد. بعد از مادرید شهر بارسلونا قرار دارد که شهری بسیار زیبا و مستقل به عنوان پایتخت کاتالونیا است. به غیر از کاتالونیا دیگر اقوامی که در کشور اسپانیا زندگیمی کنند ایبری ها، باسک ها و سلت ها هستند که بزرگترین اقلیت ها را در کشور اسپانیا تشکیل می دهند و هر کدام به صورت خودمختار اداره می شوند.
اسپانیا در میلادی به چنان قدرتی دست پیدا کرد که نه تنها بر کل شبه جزیره ایبری بلکه بر بسیاری از جزایر کارائیب، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی ، بخش هایی از آمریکای شمالی و غیره نیز حکومت می کرد. حتی قسمت هایی از استرالیا، آلمان، ایتالیا و هلند نیز تحت پرچم اسپانیا اداره شدند. هر چند بسیاری دوره استعمار اسپانیا بر افریقا را دوره سختی برای افریقایی ها توصیف می کنند اما در زمانی که اسپانیا بخش های زیادی از افریقا را به استعمار در اورد نقش کلیدی خود را در توسعه و آبادانی و فرهنگ و تمدن پیشرفته در این سرزمین ها پیاده کرد. در واقع این کشور اسپانیا بود که بخش های زیادی از دنیا را کشف کرد و دریچه های جدیدی به روی دنیا باز کرد.
گاو بازی، رقص فلامنکو، موسیقی، جشنواره های مختلف، ورزش و بخصوص فوتبال و شب زنده داری از فرهنگ های اجین شده با مردم اسپانیا است. اگر قصد زندگی در کشور اسپانیا را دارید در نظر داشته باشید که اسپانیایی ها به گذشته خود افتخار می کنند و احترام زیادی برای تمامی فرهنگ ها و مردم دیگر ادیان قائل هستند هر چند عمده مردم این کشور کاتولیک باشند.


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.190 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت