تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

dige Offline
#1 ارسال شده : 1398/10/24 05:54:31 ب.ظ
dige

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: تهران

از آنجایی که دستگاه های دیزل ژنراتور دستگاه هایی صنعتی و پیستونی می باشند، به همین دلیل پرصدا هستند. از طرفی با توجه به اینکه بخش زیادی از مراکز تجاری و اداری، مراکز درمانی، منازل مسکونی و... برای تأمین برق مصرفی خود در شرایط قطعی برق و اضطراری از اینگونه تجهیزات استفاده می کنند، لذا مهار صدای دستگاه بسیار با اهمیت است. به این جهت راه کارهایی متفاوت را کمپانی های تولید کننده دستگاه های دیزل ژنراتور ارائه کردند. یکی از بهترین راهکارها جهت کاهش صدای دیزل ژنراتور استفاده از کانوپی و یا کاور بر روی دستگاه دیزل ژنراتور می باشد.

کانوپی یا کاور دستگاه دیزل ژنراتور باعث شکستن حجم صدای تولیدی دستگاه دیزل ژنراتور و در نتیجه کاهش صدای دستگاه می شود. همچنین کانوپی عاملی است جهت حفاظت فیزیکی دستگاه و عدم دسترسی به اجزای دستگاه. کانوپی دیزل ژنراتور به صورت استاندارد مطابق با ابعاد شاسی دستگاه ساخته می شود. به طور معمول ابعاد دستگاه دیزل ژنراتور بزرگتر از یک دستگاه بدون کانوپی می باشد ولی میزان ظرفیت تانک سوخت روزانه یکی است.

با توجه به اینکه دیزل ژنراتورها در هنگام کارکرد از خود گرما تولید می کنند، یک کانوپی باید حتما دارای دریچه ورودی و خروجی مجزا باشد. ورودی هوا در کانوپی از سمت ژنراتور و خروجی هوا از سمت رادیاتور می باشد. یکی از مهمترین عواملی که باعث جذب صدای دستگاه و در نتیجه کاهش آن می شود استفاده از فوم و یا عایق های مهار کننده صدا در داخل کانوپی می باشد. این عایق ها باید مقاوم در برابر گرما باشد و در سطح دیواره داخلی کانوپی چسبانده می شود. کیفیت بالای این فوم ها در مهار صدای دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی دارد. به طور معمول از فوم با طرح به اصطلاح شانه تخم مرغی در کاناپی استفاده می شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.242 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت