تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kare Offline
#1 ارسال شده : 1398/10/24 01:50:52 ب.ظ
kare

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 33

نخستین ساختاری که می توان به عنوان قالب شرکت در کانادا به ثبت رساند، شبیه به شرکت سهامی عام و خاص در قوانین ایران می باشد. این نوع شرکت حداقل با دو نفر شریک قابل ثبت است. در این شرکت اگر مشکلات و یا حتی ورشکستی رخ دهد، صاحبان شرکت، ورشکسته تلقی نمی شوند و مسئول پرداخت بدهی ها از اموال خود نیستند که این نکته یکی از مهمترین مزایای ثبت این شرکت است.
ثبت شرکت در این قالب در کانادا پر هزینه و گران است. اما به دلیل مزایای قانونی آن افراد بسیاری شرکت خود را در این قالب به ثبت می رسانند و با استفاده از حمایت های دولتی و قانونی در کشور کانادا کسب و کار خود را توسعه می دهند.

شرکت مالکیت انحصاری در کانادا
یکی از قالب های ثبت شرکت در کانادا که طرفدار چندانی نیز ندارد، قالب "شرکت مالکیت انحصاری" است. در این شرکت صاحبین شرکت و شرکت و به عبارتی فرد و تجارت، شخصی واحد محسوب می شوند و درآمد ها و اموال شرکت با اموال و درآمد شخصی یکی می باشد. در این نوع شرکت مسئولیت مالک شرکت نامحدود است. این امر ممکن است در بالا رفتن میزان مالیات تأثیر داشته باشد. صاحبین این نوع شرکت مسئول مدیریت و قراردادها و کلیه امور تجاری می باشند. متاسفانه بانک های کانادا نیز چندان مایل به اعطای تسهیلات بانکی به اینگونه شرکت ها نمی باشند.

شرکت مشارکت در کانادا
قوانین این نوع شرکت که می توان آن را در کشور کانادا ثبت کرد بی شباهت به قوانین شرکت های تضامنی در ایران نیست. شرکت های مشارکت در کانادا با حداقل دو شریک به ثبت می رسد و مسئولیت تمامی تعهدات شرکت در مرحله اول با سرمایه شرکت است اما در صورت ورشکستگی شرکت مشارکتی خسارت بین شرکا تقسیم می شود. همچنین هرکدام از شرکا در صورت غیبت دیگر شرکاء، مسئول بدهی دیگر شرکا نیز می باشد.

شرکت تعاونی در کانادا
در شرکت های تعاونی در کانادا مسئولیت اعضا محدود است و شرکت متعلق به همه اعضا می باشد،با توجه به همین امر خطر ایجاد اختلاف بین شرکاء وجود خواهد داشت.

شرایط ثبت شرکت در کانادا:
یکی از بهترین راه ها برای راه اندازی کسب و کار در این کشور و اخذ اقامت کانادا، ثبت شرکت در کانادا است. بدین منظور مهمترین اقدامی که متقاضیان ثبت شرکت در کانادا می بایست انجام دهند تهیه یک بیزینس پلن کامل و جامع است. این طرح می بایست دولت کانادا را مجاب نماید که فعالیت شما برای این کشور سود آور خواهد بود. جهت ثبت شرکت شما می توانید ایالت های مختلف کانادا را انتخاب نمایید، قوانین ثبت شرکت می تواند در این ایالت ها متفاوت باشد. پس از اینکه ایالت مورد نظر را انتخاب نموده و بیزینس پلن را ارائه نمایید. با توجه به نوع فعالیت که مشخص نموده اید سرمایه اولیه شرکت تعیین خواهد شد. حداقل سرمایه ثبت شرکت در کشور کانادا 100 هزار دلار کانادا می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.123 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت