تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

rashadoor98 Offline
#1 ارسال شده : 1398/10/07 07:59:06 ب.ظ
rashadoor98

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
کسب و کار طلا و جواهر سازی
معمولا کسانی که دوره های طلا سازی را می گذرانند ، بعد از گذراندن این دوره ها می توانند به کسب و کار در این زمینه بپردازند و به شغل طلا و جواهر سازی ادامه دهند .
طلا و جواهر سازی همواره در همه ی زمان ها بازار گرمی داشته است . وارد شدن به این راه نیازمند علاقه و پشتکار است .
راه اندازی کسب و کاردر زمینه ی طلا سازی نیاز به سرمایه ی آنچنانی مانند مشاغل دیگر ندارد .
برای شروع این کار حتما باید دوره هایی را گذراند . حدود 20 دوره ی مختلف در این زمینه وجود دارد . این دوره ها شامل رشته‌هایی مثل مخراج کاری ، موم کاری (wax ) ، ذوب کردن طلا ، مینا کاری ، ملیله سازی ، نقره سازی ، فروشندگی طلا و جواهر ، گوهر‌شناسی ، آبکاری طلا ، قلم زنی طلا ، طراحی دستی و کلاسیک طلا و جواهر ، نرم افزار Matrix ، نرم افزار Zbrush ، گوهر تراشی ، ریخته ‌گری ، بسته‌بندی و عكاسی از طلا و جواهر و ... می شود .
رشته ای از طلا سازی با عنوان طراح جواهرات وجود دارد که می تواند شما را قادر سازد تا استعداد خلاقیت و مهارت های تجاری خود را با مهارت های دستی خود ترکیب کنید.
طراحان جواهرات با استفاده از جمله طلا، نقره و سنگ های قیمتی، جواهرات مختلفی را طراحی می کنند.
شما می توانید هم برای تولید انبوه، هم برای تعداد کم و هم به صورت سفارش داده شده توسط مشتری، طلا و جواهرات را طراحی کنید. اگر طراحی طلا و جواهرات را برای شرکت انجام دهید ، طرح های شما توسط سایر کارکنان ساخته می شوند.
شما بعد از گذراندن دوره ی طراحی دستی طلا و جواهر می توانید به شرکت هایی که فعالیت طراحی طلا و جواهرات را انجام می دهند مراجعه کنید و طرح های خود را به آنها نشان دهید تا برای استخدام کردن شما تصمیم بگیرند . قطعا در مدت زمان اندکی می توانید همه ی هزینه ای که برای آموزش خود پرداخت کرده اید را با چند ماه کار کردن بدست آورید .
برای یادگیری طراحی طلا و جواهرات می توانید در دوره های آموزشگاه طلا سازی طلا فنون ثبت نام و شرکت کنید .
روشی که در بالا ذکر شد ، روش سنتی طراحی طلا و جواهر است اما روش دیگری نیز وجود دارد که هم یادگیری آن زمان کم تری لازم دارد هم هزینه ی کم تری ، و هم بسیار راحت تر است .
روش جدید طراحی با نرم افزار ماتریکس و نرم افزار Zbrush است .
این روش بر خلاف روش سنتی که اشباع شده ، هنوز اشباع نشده است و جای کار دارد .
مهم ترین گرايشي كه از طريق آن مي‌توان به اين حرفه وارد شد و خيلي سريع آن را ياد گرفت طراحي صنعتي است.
راه اندازی کارگاه طلا و جواهر سازی
در روش سنتي طلا و جواهر سازي فرد بايد ابتدا طلا و جواهرسازي دستی را ياد بگيرد ، سپس تعدادي ابزار و مواد اوليه تهيه كند و كارهايي را كه سفارش میگیرد بسازد و تحويل مشتری دهد. سرمايه اوليه‌اي كه این كار نياز دارد برابر۴۰ تا۵۰ ميليون تومان است.


اما شروع کردن اين كار با روش و شیوه ی جدید نیازی به این سرمایه ندارد . برای این کار فقط بايد يك كامپيوتر داشته‌ باشد و در كلاس‌هاي طراحي طلا و جواهر با نرم افزار های Matrix و نرم افزار ZBrush شركت كند. هزينه اين كلاس‌ها بسیار کم تر از هرینه ی راه اندازی کارگاه طلا سازی است . برای اطلاع از هزینه ی دوره های آموزشی نرم افزار ها و مشاوره ی رایگان با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید .
با گذراندن اين دوره ها ، مي‌توانید وارد بازار كار طراحی طلا و جواهرات شوید ؛ هم می توانید براي يك شركت كار كنید و هم می توانید اين كار را در خانه شروع كنید . مي‌توانید در منزل طراحي طلا را انجام دهید و سپس فايل سه ‌‌بعدي آن را به فروش برسانید . اين کار ، با كم تر از۱۰‌ ميليون تومان قابل انجام است. شركت‌هاي بزرگ از طريق پرينتر‌هاي سه‌بعدي اين فايل را پرينت می گیرند و محصول نهايي را به فروش مي ‌رسانند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.214 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت