تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1398/10/07 05:27:27 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

ما معمولا خودروهایی را اجاره می‌کنیم که قدرت خرید آن را نداشته باشیم. از همین رو برای اتفاقات خاص در زندگی اجاره کردن اتومبیل را انتخاب می‌کنیم. خودروهای لوکس طرفداران زیادی دارد. اما اگر برای فروش یا اجاره آن‌ها نکاتی را در نظر بگیریم می‌توانیم مشتریان بیشتری را به سمت شرکت خود هدایت کنیم و با جلب رضایتشان از آن‌ها مشتریان وفادار بسازیم. یکی از این نکات توجه به دکوراسیون شرکت مورد نظر است. در ادامه با این نکات آشنا شوید.

قسمتی از فضای شرکت را برای عقد قرارداد اجاره یا خرید با مشتریان خود قرار دهید. خوب است به این فضا توجه زیادی داشته باشید تا یک دکوراسیون اداری جذاب ایجاد کنید. مشتری بعد از انتخاب خودروی خود می‌خواهد صحبت‌های شما را بشنود و حتما حرف‌هایی هم با شما دارد. امکانات پذیرایی را در طراحی دکوراسیون داخلی خود فراهم کنید و در تمام طول مدتی که در شرکت شما حضور دارد، آسایش و راحتی برای او فراهم کنید. او با دریافت چنین حسی، اعتماد بیشتری به شما پیدا خواهد کرد.



نکاتی برای دکوراسیون شرکت اجاره یا فروش خودرو
فضای داخلی شرکت اجاره یا خرید خودرو را باید دائما بررسی کنید. مشتری باید بتواند قبل از سفارش خودرو، به راحتی دور تا دور آن را ببیند و برانداز کند. اگر تمامی خودروها را با فاصله نزدیک به هم بچسبانید مشتری در ذهن خود خط و خطوطی را بر روی بدنه هنگام جابجایی ترسیم می‌کند. اما با ایجاد یک فاصله مناسب، اعتماد او را جلب خواهید کرد.

با مشتری صادق باشید، اگر بر روی بدنه ماشین چند لکه رنگ وجود دارد حتما قبل از خرید او را با این موضوع در جریان بگذارید.
شما با دکوراسیون نمایشگاه خودرو خود می‌توانید اعتماد مشتری را جلب کنید. این که فضای مورد نظر شما کوچک باشد یا بزرگ، تفاوت زیادی در چیدمان دکوراسیون داخلی دارند. برای این که از فضای خود بهترین استفاده را داشته باشید بهتر است با یک تیم با تجربه مشورت کنید و حتی تمامی کارهای طراحی دکوراسیون را به این افراد بسپارید.

به نوع خودروهای خود دقت کنید. برای مثال اگر تخصص شما در اجاره خودروهای قدیمی است می‌توانید کلکسیونی از عکس خودروهای قدیمی بر روی دیوار شرکت داشته باشید. برای طراحی دکوراسیون قسمتی که قرار است خودروهای اسپرت را قرار دهید می‌توانید از دیوارپوش‌های چرمی و چوبی استفاده کنید. همچنین تابلوهایی که با این دسته از خودروها متناسب باشند نیز نمای زیبایی به دکوراسیون شرکت شما می‌دهند.



از نورپردازی در سقف غافل نشوید
برای نورپردازی به سبک کاری خود دقت کنید. اگر فکر می‌کنید نورپردازی کار بیهوده‌ای است، چند شرکت اجاره یا فروش خودرو را بررسی کنید. زمانی که فروش خودروهای لوکس تخصص شما باشد، با توجه به رنگ خاصی که این خودروها دارند، با طراحی نورپردازی در سقف می‌توانید زیبایی بی‌نظیری در فضا ایجاد کنید. یکی از روش‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از نورهای مخفی در سقف می‌باشد. جدیدا در معماری داخلی ساختمان استفاده ار این گونه نورها شایع است.

نور مهم‌ترین موج الکترومغناطیسی است که با سرعت می‌تواند حرکت کند. نور به هر جسمی که بتابد یا از آن عبور می‌کند، یا آن را انعکاس می‌دهد. البته در برخی از سطوح می‌تواند بخشی از آن را عبور دهد و بخش دیگری را بازتاب دهد.

برای نورپردازی بهتر است از نورهای ترکیبی خورشیدی و مهتابی به شکل چراغ‌های LED بر روی سقف استفاده کنید تا هم چشم را اذیت نکند و هم کمپانی شما را لوکس‌تر نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم از لوسترها استفاده نکنید. لوسترها معمولا در وسط سقف نصب می‌شوند و نور بر روی یک قسمت تمرکز بیشتری ایجاد می‌کنند. اما اگر به صورت پراکنده از نور سقفی استفاده کنید فرصت را برای بهتر نمایش دادن خودروهای دیگر شرکت خود هم ایجاد می‌کنید.

بازتاب نورهای LED به مشتری این حس را القا می‌کند که با خرید یا اجاره خودرو از شرکت شما در نهایت حس لوکسی از امضای قرارداد خود خواهند داشت. البته برای استفاده از این نوع نور، بهتر است کفپوش‌های سنگی انتخاب کنید که بازتاب نور زیبایی هم ایجاد می‌کنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.434 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت