تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

atizz193 Offline
#1 ارسال شده : 1398/10/02 04:29:30 ب.ظ
atizz193

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
انتخاب یک تم گرافیکی می‌تواند بر نمای فروشگاه بوتیک شما بسیار تأثیرگذار باشد. به این نکته توجه نمایید که تم انتخاب شده برای دکوراسیون بوتیک بایستی بتواند آن را از دیگر فروشگاه های خرده فروشی به نحوی جدا کرده که مشتری در نگاه اول متقاعد شود به آن وارد شود؛ برای مثال در صورتی که در حوزه فروش لباسهای شنا فعالیت می کنید می توانید از تصویر ساحل و دریا و یا دریا و غروب آفتاب در قسمت‌های مختلف فروشگاه خود استفاده نمایید همچنین در انتخاب تم، از رنگ ویژه ای که به آن رنگ سازمانی گفته می‌شود استفاده نمایید. استفاده از رنگ سازمانی می تواند هویت شما را برای مشتریان تان به طور واضح مشخص نماید.

رنگ سازمانی در قسمت های مختلف قابل استفاده است برای مثال می توانید در صورتیکه رنگ سازمانی خود را انتخاب نمودید از آن در دکوراسیون فروشگاه همچنین کارت ویزیت بسته تحویلی به مشتری، لباس فروشنده ها و دیگر اجزایی که در ذهن مشتری خواهد ماند استفاده کنید. سعی کنید برای انتخاب رنگ و تم دکوراسیون بوتیک خود فرهنگ محلی که در آن فروشگاه خود را افتتاح می کنید بررسی نمایید. برخی از رنگ ها برای بعضی از فرهنگ ها حساسیت های خاصی را ایجاد خواهند کرد و یا ممکن است دارای معانی متفاوتی باشد که برای کسب و کار شما مناسب نباشد.

از یک طراحی خلاقانه برای ویترین خود استفاده کنید
یکی از تاثیرگذارترین قسمت های فروشگاه های خرده فروشی و به خصوص بوتیک ها را می‌توان ویترین بیرون فروشگاه دانست که در دکوراسیون داخلی بوتیک بایستی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. دقت کنید در صورتی که مخاطب شما در حال عبور از جلوی فروشگاه است تنها به اندازه چند ثانیه فرصت خواهید داشت تا وی را جذب نمایید. این عمل جذب مشتری می تواند از طریق ویترین بسیار جذاب شما انجام پذیرد. بنابراین سعی کنید ویترین فروشگاه خود را خلاقانه طراحی و آماده نمایید.

علاوه بر این، ویترین فروشگاه نباید به هیچ وجه شلوغ باشد و بایستی مشتری در نگاه اول بتواند مدل کسب و کاری شما را در یابد. همچنین بایستی ویترین بوتیک خود را به‌طور دوره ای تغییر دهید؛ چرا که بسیاری از مخاطبان شما افرادی هستند که ممکن است روزانه و یا هفتگی از جلوی فروشگاه شما عبور کنند و ویترین تکراری برای آنها جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید با تغییر المانها و همچنین اجناسی که داخل ویترین بوتیک قرار می دهید نوعی تازگی و جذابیت ایجاد نمایید.

فضای داخلی را مناسب طراحی کنید
در دیزاین دکوراسیون داخلی بوتیک فضای داخلی نیز به اندازه ویترین بایستی متناسب طراحی گردد. نکته حائز اهمیت این است که وقتی در طراحی ویترین فروشگاه خوب عمل کرده باشید به احتمال زیاد مشتری به داخل فروشگاه شما جذب خواهد شد. ولی این پایان ماجرا نیست.
بنابراین قسمت عمده ترغیب مشتری به خرید کالا در داخل فروشگاه انجام خواهد شد. فضای داخلی فروشگاه نیز بایستی به گونه ای باشد که مشتری ترغیب به خرید محصول گردد. در صورتی که فضای داخلی فروشگاه شما بسیار شلوغ و درهم و برهم باشد احتمال خارج شدن مشتری افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این‌ها مسائلی مانند استفاده از متریال های مختلف بسته به نوع دکوراسیون داخلی بوتیک و تمی که انتخاب کرده اید بسیار حائز اهمیت است. یک مسئله دیگر که در دکوراسیون بوتیک شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است نوع نورپردازی و میزان آن است.
بوتیک نه کافی شاپ است و نه خیابانی بسیار پر تردد ، پس نورپردازی آن باید نه بسیار کم و نه زیاد از حد طراحی گردید. نور بسیار زیاد می تواند رنگ ها را تغییر داده و باعث نارضایتی مشتری پس از خرید گردد، همچنین نور کم باعث خواهد شد که مشتری جذب رنگ های متفاوت در بوتیک شما نشود.

منبع: تهران دیزاین سنتر
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.096 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت