تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

فولاد مارکت Offline
#1 ارسال شده : 1398/08/21 07:00:24 ب.ظ
فولاد مارکت

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 15

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که ورق سیاه چیست ؟ در ابتدا باید بگویم ورق سیاه همان فولاد نورد گرم است که آن را در دمای بالا (بیش از ℃۱۷۰۰ ، که دمایی بالاتر از دمای تبلور مجدد اکثر فولادهاست) نورد می‌کنند. این دمای بالا سبب می‌شود فرآیندهای شکل دهی به فولاد راحت‌تر شود . بسیاری از محصولات فولادی نظیر ریل قطار، ورق‌های ساختمانی، میلگرد، نبشی، ناودانی و… را نیز با همین روش تولید می‌کنند.
در ادامه پاسخ به سوال ورق سیاه چیست باید اشاره کنم که در نورد گرم محصول خروجی ورق سیاه نامیده شده و در نورد سرد محصول خروجی ورق روغنی خواهد بود. برای اندازه گیری کیفیت ورق سیاه از شاخصی به نام ST استفاده می شود
و این اعداد از st37 تا st52 را شامل میشود که طبیعتا هرچه عدد کنار اس تی بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت بیشتر ورق سیاه می باشد.
یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت ورق سیاه ، وزن ورق سیاه میباشد، به همین دلیل در ادامه فرمول محاسبه وزن ورق سیاه را بیان می کنیم.
فرمول محاسبه وزن ورق آهن :
طول *عرض*ضخامت* چگالی آهن= وزن .
در نتیجه شما با داشتن طول و عرض و ضخامت ورق مورد نظر خود و ضرب کردن آن در چگالی آهن که معادل 7.85 است، میتوانید وزن ورق آهن ( وزن ورق سیاه ) و قیمت آن را محاسبه کنید.
به طور مثال: وزن ورق آهن 1 میل ( وزن ورق سیاه 1 میل ) به طول و عرض 1متر*2متر = 15.7 kg
با دانستن نحوه محاسبه وزن ورق آهن شما میتوانید قیمت ورق آهن 1 میل تا 1000 میلی متر را با توجه به وزن آن به راحتی بدست بیاورید.
در نتیجه در هنگام خرید ورق سیاه علاوه بر میزان کیفیت و ضخامت حواستان به وزن ورق سیاه هم باشد.
فولاد مارکت ارائه دهنده خدمات در زمینه خرید و فروش ورق سیاه در انواع ابعاد و وزن ها و با کمترین قیمت به مشتریان عزیز است و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فولاد مارکت مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید
تبلیغات
ahanup Offline
#2 ارسال شده : 1398/09/06 03:57:55 ب.ظ
ahanup

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

شوک های متوالی برای خریداران آهن
به گزارش آهن آپ ، روز پیش در پی جریانات بازار بورس شاهدرشد قیمت آهن به خصوص در حیطه ی میلگرد آجدار بوده ایم. این روش افزایشی بعد از یک هفته آشوب یکبار دیگر نشان داد که بازار آهن تحت اثرگذاری عامل های متعددی قرار گرفته است. از این رو کارخانه راد همدان و آریان فولاد با رشد ۹۰ تا ۱۰۰ تومانی به ازای هر کیلو شروع کننده رشد دوباره قیمت میلگرد آجدار بودند.

این جریانات در حیطهی تیرآهن های ذوب آهن نیز به چشم آمده است. کارشناسان اعتقاددارند که آشوب های بازار ارز در کنار اتفاق های سیاسی بی تاثیر بر بازار نبوده و باعث شده تا موجب رشد قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومانی در بازار مقاطع فولادی و رشد تا مرز ۵۰۰ تومانی در بازار قوطی و پروفیل را به وجود آورد البته شاخص متوسط بازار میلگرد آجدار در اوج آشوب های بازار و در زمان قطعی اینترنت تا حدود ۴۵۰۰ تا ۴۵۵۰ تومان به ازای هر کیلو و قیمت پیشنهادی قوطی و پروفیل ضخامت ۲ میلی متر تا مرز ۶۷۰۰ تومان با محاسبه ارزش افزوده در بعضی اصول اعلام شد، اما دوباره با کنترل های صورت گرفته ناظرین بازار و عقب گردی قیمت ارز، بازار فولاد هم عقب نشینی کرد و شاخص متوسط قیمت میلگرد آجدار به رقم ۴۳۹۵ تومان و قوطی و پروفیل نیز تا ۶۰۵۰ تومان برگشت.

این روش نزولی در بازار به زودی و همزمان با به وجود امدن آشوبها دوباره در بازار ارز بقیه بازارهای مالی تغییر مسیر دادند. بطوریکه علیرغم یک عقب گردی کوتاه یک روزه در بازار فولاد کشور و پس ازساکت شدن جو مسائل اطراف رشد قیمت بنزین؛ از اخر روز یکشنبه، همگام با روش افزایشی قیمت ارز و شدت گرفتن دوباره آشوب های ارزی؛ بازار مقاطع طولانی فولادی نیز دوباره تغییر مسیر داده و افزایشی شد. چنانکه از شنیده های قیمت امروز بازار میلگرد آجدار از اصول مختلف برمی آید، بطور متوسط رشد قیمت کیلویی ۳۵ تومانی در بازار داخلی میلگرد آجدار و شاخص متوسط و تقریبی ۴۴۳۰ تومان به ازای هر کیلو را شاهد بودیم.

ahanup Offline
#3 ارسال شده : 1398/10/07 12:30:23 ق.ظ
ahanup

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

با تشکر از دوستان :
آهن
بازار صادراتی ورق چین در چه وضعیتی قرار داد

طبق گزارش واحدخبر آهن آپ، در بازار صادرات ورق چین خیلی از خریدارها در انتظار این هستند که قیمت ها کم شود. در حال حاظر قیمت ورق گرم در بازار داخلی چین ثبات خوبی دارد.
در این بازار قیمت ورق در حدود 525 دلار تا 350 دلار برای هر تن درب کارخانه می باشد. در قسمت صادرات هم ، ورق گرم چین هم حدوداً قیمت 455.39 دلار برای هر تن فول دارد.که این رقم نشان دهنده ی این است که این محصول رشدی حدود 2.24 دلار را داشته است.برای خیلی از خریداران این قیمت قابل قبول نبوده و به خاطر همین فعلا از خرید خودداری کرده اند تا شاید قیمت ها کم شود.بر طبق گفته ی کارشناسان در بازار صادرات صنایع فولادی ترکیه ، بعضی از عرضه کنندگان برای اینکه قیمت قراضه آهن بیشتر شود،نرخ های بالاتری اعلام کردند. با این وجود، همچنان میزان درخواست با محدودیت روبه رو است.

در هفته ای که گذشت قیمت میلگرد حدود تقریبی 415 دلار تا 420 دلار بود. در صورتی که قیمت میلگرد در حال حاظر بین 420 دلار تا 430 دلار برای هر تن فوب خرید و فروش می شود. بعلاوه قیمت قراضه آهن وارداتی در ترکیه 268.32 دلار برای هر تن سی اف آر است ولی در هفته ی قبل تقریباً 264 دلار ودر نوامبر 254.8 دلار برای هر تن سی اف آر بود.با اینکه قیمت قراضه زیاد شده ولی فولادسازان توانایی این را ندارند که قیمت میلگرد را بالاتر از 420 دلار برای هر تن فوب اظهار کنند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.102 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت