تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

travelsahelaftab2019 Offline
#1 ارسال شده : 1398/08/21 02:47:40 ق.ظ
travelsahelaftab2019

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 140
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال


اقامت تمکن مالی یونان
FIP یا Financial Independent Person یعنی اقامت خود حمایتی در یونان یا همان اقامت تمکن مالی یونان است که با استفاده از این روش فرد می تواند در کمترین زمان اقامت خود و خانواده اش را در یونان قطعی کند.
در روش اقامت تمکن مالی یونان، هر فرد می تواند برای خود و خانواده درجه یک خود اقامت یونان را دریافت کند. در این روش دریافت اقامت نهایتا تا چهار ماه قطعی می شود اما برای اینکه بتوان اقامت تمکن مالی یونان را گرفت طبق آخرین بازنگری ها باید هر فرد حداقل 2000 یورو در ماه برای خود درآمد ثابت داشته باشد که این میزان به ازا همسر 400 یورو اضافه می شود و برای هر فرزند نیز 300 یورو بیشتر باید درآمد داشته باشد.
با این توضیح یک فرد به همراه همسر و دو فرزند خود برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان نیاز به درآمد ثابت ماهیانه به میزان حداقل 3000 یورو در ماه دارد.
البته محل درآمد نیز برای داشتن اقامت تمکن مالی یونان اهمیت دارد. منظور اینکه از هر راهی نمی توان درآمد داشت و با آن اقامت یونان را گرفت. برای همین است که سوابق مالی و سو پیشینه افراد و نوع کسب و کار او برای یونان به منظور مشخص کردن محل درآمد اهمیت دارد. حقوقی بازنشستگی، درآمد از محل سرمایه گذاری در یونان و یا هر کشور دیگر، درآمد از طریق محل اجاره املاک، ارث و بسیاری از دیگر موارد می تواند شما را مشمول دریافت اقامت تمکن مالی یونان کند.
ضمن اینکه در نظر داشته باشید اخذ اقامت تمکن مالی یونان نیاز به داشتن 24 ماه حداقل مانده حساب دارد یعنی اینکه شما باید برای دو سال ابتدای زندگی در یونان پول کافی برای خود و خانواده داشته باشید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.167 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت