تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

karimi123 Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/30 05:27:47 ب.ظ
karimi123

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

انواع دوربین های مدار بسته
دوربین مدار بسته که نام تجاری آن (CCTV) شناخته می شود ،به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی محیط های سرپوشیده و باز محسوب می گردند. آشنایی و شناخت انواع دوربین مدار بسته به شما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی کمک خواهد کرد. بنابراین در این مقاله در کمال اختصار مهم‌ترین انواع دوربین مداربسته به شما همراهان عزیز وب سایت رهاورد نیرو معرفی خواهد شد.

۱- دوربین مدار بسته دام یا دوربین مدار بسته گنبدی
یکی از انواع دوربین مداربسته دوربین مدار بسته دام، که متداول ترین مدل دوربین مداربسته فضاهای سرپوشیده محسوب می گردد. دوربین های مداربسته دام در اکثر کسب و کارها نصب می شوند. توجه داشته باشید که زاویه دید دوربین دام به راحتی برای افراد قابل تشخیص نیست، به همین دلیل سارقان حرفه ای به آسانی نمی توانند از زاویه دید دوربین فرار کنند. خوشبختانه این دوربین ها دارای زاویه چرخش نسبتاً خوب و زوم سریعی است. قابلیت هایی که آن را مناسب مکان های سربسته ای نظیر شرکت ها و مغازه ها کرده است.


۲- دوربین مدار بسته بولت
اگر تصمیم دارید که از زاویه به خصوصی تصویربرداری کنید و نیازی به چرخش دوربین نمی بینید، دوربین های بولت گزینه ی مناسبی برای نصب دوربین مدار بسته شما محسوب می شوند. دوربین بولت در یک زاویه خاص قرار می گیرد و قدرت چرخش ندارد. ولی ویژگی های دید در شب آن با کمک (مادون قرمز) و تصویر برداری از فواصل طولانی، از دوربین مداربسته بولت دوربینی ممتاز ساخته است.ضمناً برای دوربین مداربسته بولت پوشش مخصوصی وجود دارد که با نصب آن دوربین مداربسته شما از گرد و غبار، بارش و نزولات آسمانی و… محافظت می شود.



۳- دوربین مدار بسته سی مونت
یکی دیگر از انواع دوربین مدار بسته ، دوربین مداربسته سی مونت است .دوربین مداربسته سی مونت ویژگی خاص و ویژه ای ندارد، جز آن که لنزش می تواند به بالاترین نوع خود ارتقا پیدا کند. دوربین سی مونت که بسیار به دوربین های مداربسته بولت شباهت دارد با لنز مخصوصی قادر است که فواصل بیش از ۴۰ فوت را رصد نماید. دوربین مداربسته سی مونت در یک زاویه دید قرار می گیرد و امکان چرخش ندارد و می تواند بر روی دیوار نیز به خوبی نصب گردد.

۴- دوربین مداربسته روز و شب
یکی از مجهز ترین انواع دوربین مدار بسته ، دوربین مداربسته روز و شب از مجهزترین و مدرن‌ترین دوربین های مدار بسته به حساب می آید. دوربین مداربسته روز و شب به دلیل امکان رصد مناسب در شب به این نام شناخته می شود. این دوربین تصاویر زاویه دیدش را به خوبی رصد کرده و آن ها را با بهترین کیفیت در سیستم ضبط می نماید.

۵- دوربین مدار بسته دید در شب یا دوربین مدار بسته فروسرخ
در دسته بندی انواع دوربین مدار بسته ، دوربین مداربسته دید در شب به دلیل قابلیت منحصر به فرد خود در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین به راحتی می تواند از فاصله حدود ۲۰۰ متری یک فرد را رصد نماید. با کمک این ابزار شما علاوه بر رصد افراد و اجسام در فواصل زیاد، قادر خواهید بود که موجود زنده را با کمک تشخیص گر حرارتی دستگاه مشخص نمایید. به همین دلیل این دوربین مداربسته را دوربین فروسرخ نیز می شناسند.

۶- دوربین های مداربسته شبکه ای یا دوربین های مدار بسته آی پی
شاید روزی کمتر کسی فکر می کرد که دوربین مداربسته، بدون کابل کشی و سیم کشی راه اندازی شود. اما به لطف تکنولوژی و اینترنت، امکان نصب دوربین های مداربسته شبکه ای فراهم آمده است. در این مدل از دوربین های مداربسته، تصاویر در لحظه ضبط شده و با پهنای باند اینترنت به گیرنده مخابره می شوند .ضمناً این نوع از دوربین ها قابلیت زوم در فواصل دور را نیز دارند و در نوع خود دوربین مداربسته جالبی محسوب می گردند.

منبع مطلب : نصب دوربین
فروش و نصب ارزان قیمت کرکره های برقی با ارائه ضمانت یک ساله شرکتی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.413 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت