تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

travelsahelaftab2019 Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/30 11:45:52 ق.ظ
travelsahelaftab2019

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 140
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال


گاوبازی در اسپانیا
گاوهایی در مسیرهایی خاص رها می شوند و با شاخ های تیز و خشونتی عجیب به سمت مردم حمله می کنند و مردم اسپانیا از دست این گاوها فرار می کنند.
این مراسم به ظاهر ساده، آنقدر اضطراب و هیجان در اسپانیا ایجاد کرده است که کشور اسپانیا را به عنوان مهد گاوبازهای جهان بدانند و مراسم و فستیوال های مختلفی در این کشور هر ساله برگزار شود و میلیون ها نفر برای تماشای گاوبازی در اسپانیا به این کشور بروند.
گاوبازی در اسپانیا قدمتی طولانی دارد. اولین بار این مراسم برای جشن سنت فرمین در منطقه ناوار برگزار شد و اکنون در بسیاری از مناطق اسپانیا از ششم تا شانزدهم جولای هر سال گاوبازی اسپانیا شروع می شود. در طول این هفت روز هر روز ساعت هشت صبح چند گاو وحشی رها می شوند و عده ای در جلو آنها شروع به دویدن می کنند و خودنمایی می کنند و بسیاری نیز با هیاهو آنها را تماشا و تشویق می کنند. از خنده تا گریه، درد و اضطراب و غیره در این مراسم وجود دارد.
در مراسم گاوبازی اسپانیا شش گاو نر وحشی که کاملا برای این منظور پرورش داده شده اند در خیابان های مشخص شده رها می شوند و به دنبال آنها چندین گاو معمولی گوساله پروار هم رها می شوند. کل این اتفاقات در 4 دقیقه انجام می شود. نهایتا گاو به میدانی می رسد که در آنجا گانگستر منتظر نمایش و نهایتا کشتن گاو است.
او با پارچه ای قرمز و یا لباسی مشخص مرتبا به گاو ضرباتی را با شمشیر خاص خود وارد می کند تا گاو بیشتر عصبانی شود و به او حمله کند. نهایتا وقتی گاو نایی دیگر نداشت، در انتهای مراسم گاوبازی شش گاو کشته می شوند.



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 4.277 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت