تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

panel123 Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/29 10:02:39 ب.ظ
panel123

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 26
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
برندسازی توسط صنعت تابلوسازی
بی شک یکی از هدف ها و آرزوی هر شخصی که صاحب شغل و یا ارائه دهنده خدمات است شناخته شدن و برند شدن نام تجاری خود می باشد. برندینگ تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد . برندینگ باعث ماندگاری نام تجاری و کالا در اذهان مردم و در بین رقبای تجاری می شود و سبب می شود در بین رقبا پیشتاز باشید و محبوبیتی کسب کنید که افراد شما را به دیگر رقبا ترجیح دهند .  مطرح شدن نام تجاری یا برندینگ به قدری حائز اهمیت است که شرکت های ارائه کننده خدمات و کالا برای آن حاضرند مبالغ هنگفتی را متقبل شوند البته بیان این نکته نیز ضروری است که این مبالغ سنگین نه تنها یک هزینه محسوب نمی شود بلکه درآمد امروز و فردای یک کسب و کار را تضمین می نماید .

تعریف برند یا برندینگ :
یک برند یا نام تجاری در واقع نام ، طراحی ، نماد یا هر ویژگی است که  بتواند کالا یا خدمات یک کسب و کار را از دیگر رقبا متمایز نماید طوری که این نام برای عموم افراد شناخته شده باشد .

به عبارتی دیگر برندینگ به معنای مطرح نمودن یک کسب و کار ، محصول یا رائه یک خدمت می باشد به طوری که بتوان یک ذهنیت مثبت را در بین آهاد مردم ایجاد کرد و با طرح ریزی استراتژی های متنوع و خدمات ویژه نسبت به دیگر رقبا ، افراد را به سمت کسب و کار برند شده ترغیب نمود .

 در دنیای کسب و کار برندهای متفاوتی وجود دارند که هر کدام منحصر به شرکت های حقیقی یا حقوقی متعدد هستند اما همه این برندها به طور یکسان در بین عموم افراد مطرح نیستند بلکه نسبت به هزینه ای که برای معروفیت و محبوبیت آن صرف شده در بین مردم مطرح می شوند .

 به عنوان مثل نایک ، ال جی ، سامسونگ ، اپل ، سونی و غیره از برجسته ترین برندهای تجاری به شمار می آیند و توانسته اند با برندینگ و شناخته شدن ، در حال حاضر پس از سالها فعالیت و تبلیغات در اذهان مردم نقش ببندند و مردم بدون هیچ شک و تردیدی مستقیما و به خواسته خودشان به سراغ فروشگاه های این برندهای تجاری می روند . رمز موفقیت کالا یا خدماتی که برند می شوند در درجه اول تبلیغات خوب و برنامه ریزی شده است و بعد از آن ارائه احسن کالا و خدمات می باشد .

چه طور می توان در بین رقبا صاحب نام و برند شد؟
وقتی به یک مرکز تجاری یا بورس کالا و خدمات می رویم با انبوهی از مغازه ها مواجه می شویم که هر کدام به نوع خود سعی کرده اند خود را به روش های گوناگون به مردم معرفی کنند. اولین و ساده ترین راه تبلیغاتی در جذب مشتری که هزینه آن هم نسبت به دیگر روش های تبلیغات بسیار کمتر است استفاده از یک تابلو تبلیغاتی خوب است که می تواند از جنس های مختلف مثل چلنیوم ، پلکسی ، فلز ، استیل و.. باشد . عوامل دیگری هم که می تواند باعث تبلیغات شما شود نو آوری و خلاقیت در دکوراسیون و یا طراحی و ساخت متفاوت تابلو تبلیغاتی می باشد. برندسازی با تابلوهای تبلیغاتی می تواند میان شما و دیگر همکاران یا بهتر است بگوییم رقبایتان وجه تمایز چشمگیری ایجاد نماید و بسیار هم موفق عمل کند که البته بستگی به کیفیت کار و تناسب طراحی آن با حرفه شما دارد.


تابلوسازی یکی از ساده ترین و در مقابل تاثیر گذارترین روش های تبلیغاتی است که شما می توانید با یک طرح جذاب و قابل فهم برای عموم و یک هزینه مناسب و رعایت اصول کار مانند استفاده از متریال خوب با ماندگاری و استحکام بالا به برند شدن تجارت خود کمک شایانی نمایید .

شما به هر شهر و کشوری که می روید اولین چیزی که با چشم و ذهن شما درگیر می شود تابلوهای متنوع آن شهر است که هر کدام معرف یک کالا و خدمات است. شما به عنوان یک غریبه در آن شهر به سمت کدام مغازه جذب می شوید؟

رقابت کاری در همه جای دنیا وجود دارد پس باید برای موفق شدن در بین رقبا اقدامی شگفت انگیز در صنعت تبلیغات نمایید ،  پس در اولین قدم با سفارش یک تابلوی تبلیغاتی خوب  در صنعت تابلوسازی اقدام به معرفی برند خود نمایید. تابلوسازی ایمن نورتاب با کادری مجرب و متخصص ، پیشتاز در زمینه تبلیغات محیطی ، خدمات ایمنی ، نمای ساختمان و برندسازی با مشاوره و تبلیغات ثمربخش ، می تواند ترقی و معروفیت برند را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد .

برند چه کسانی را تحت تاثیر قرار می دهد ؟
1) مصرف کنندگان : مصرف کنندگان همواره به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند برای مدت بهینه ای از آن محصولات استفاده نمایند و در صورت بروز مشکلات شرکت ارائه دهنده محصول یا خدمت ، پشتیبانی های لازم را مبذول نموده و خدمات پس از فروش یا گارانتی با شرایط قابل قبول بین خریدار و فروشنده را داشته باشد . مصرف کنندگان اگر محصول یا خدمتی دریافت کنند که در قبال آن ناراضی باشند ، دیگر برای بار دوم به سوی آن برند نخواهند رفت و هنگام صحبت با دیگران نیز در مورد آن محصول یا خدمت توصیفات منفی ارائه خواهند نمود . بنابراین اگر می خواهید یک برند موفق و محبوب داشته باشید چون در راس دنیای رقابت مشتری قرار دارد و مشتری مهمترین رکن هر کسب و کار است ، سعی کنید نه تنها تا هنگام فروش بلکه پس از فروش هم مشتریان خود را راضی نگه دارید و محصولات با کیفیت ارائه دهید و تبلیغات مستمر داشته باشید تا برند شما در میان مصرف کنندگان شناخته شده و مطرح باقی بماند .

2) کارکنان ، سرمایه گذاران ، سهامداران و توزیع کنندگان : یک شرکت کار درست که توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید و در بین آهاد مردم محبوبیت کسب کند از اهمیت ویژه ای در دنیای کسب و کار برخوردار می شود طوری که تمام افراد ، سهام داران ، سرمایه گذاران و توزیع کنندگان تمایل به همکاری و تعاون با آن شرکت مطرح شده پیدا می کنند .

چگونه برندسازی کنیم ؟
1) تبلیغات و ارتباطات :

بدون شک یک برند با استفاده از تبلیغات مستمر اما مفید به جایگاه عالی می رسد که می تواند در دنیای رقابت حرف اول را بزند . یکی از این روش های تبلیغاتی که می تواند سبب محبوبیت برند شود تابلوسازی است . تنوع تابلوسازی بسیار زیاد است  چه از نظر نوع تابلو و چه از نظر متریال که هرکدام قابلیت شکل پذیری در ابعاد مختلف را دارد و ممکن است مشتری را دچار مشکل در انتخاب خود نماید که می تواند با مشاوره از تابلوسازان انتخاب بهتری داشته باشد.

یک کار خوب و با دوام نیازمند بهره مندی از متریال و مواد درجه یک است که با استفاده از رنگ های جذاب و نورپردازی زیبا و درست می تواند سال ها با بهترین کیفیت باعث جذب مشتری گردد تا آنجایی که باعث به شهرت رسیدن برند شود و به هدف اصلی خود یعنی جذب مشتری بیشتر دست یابد . شیوه های ساخت تابلو عبارتند از تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو وکیوم ، تابلو ترموود ، تابلو کامپوزیت ، تابلو لایت باکس ، تابلو نئون شیشه ای  ، تابلو ال ای دی و دیگر موارد که در میان این تابلوها ، تابلو چلنیوم محبوبیت و کاربرد بیشتری دارد .

تابلوسازی نیاز مبرم هر کسب و کار برای معرفی برند خود می باشد که به عنوان تابلو سر در مغازه یا ویترینی نصب می شود . علاوه بر تابلوسازی روش های تبلیغاتی دیگر نظیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات در سایت های پربازدید ، تبلیغات در رسانه های ارتباطات جمعی ، تبلیغات چریکی و تبلیغات سمپلینگ ، استفاده از دیجیتال مارکتینگ و ریپورتاژ و نصب بیلبورد ، استرابورد تبلیغاتی و لمپوست بنر در بزرگراه ها ، جاده ها و میادین شهری از دیگر روش های تبلیغاتی است و اگر می خواهید برند شما محبوب شود می بایست به این نکته توجه نمایید و تحقیق کنید که مشتریان شما دارای چه سن و جنسیتی هستند و چه علایق و سلیقه هایی دارند و در مورد بازار و دنیای مدرنیته اطلاعات کافی داشته باشید و نسبت به تغییرات بازار و سلایق مشتریانتان در موقعیت مناسب واکنش نشان دهید و در مکان و زمان مناسب برای تبلیغات خود سرمایه و هزینه صرف کنید تا نتیجه مثبت و دلخواه را کسب نمایید .

2) بسته بندی و طراحی محصول : محصولات ارائه شده همواره باید مطابق سلایق مشتریان و شیک و منطبق با مد و تحولات جهانی تولید و بسته بندی شوند .

3) در نظر گرفتن قیمت مناسب : قیمت محصولات می بایست با کیفیت آن هماهنگی  داشته باشد قطعا کسی به سراغ محصول بی کیفیت با قیمت معادل یک محصول با کیفیت نخواهد رفت .

4) همکاری و تعاون با دیگر شرکت های مطرح : این روش نیز سبب می شود شرکت های نوپا برای مطرح شدن با کمک یک شرکت برند شده معروف در دنیای کسب و کار مطرح شوند .

راه های ساخت برند :
برای اینکه برندسازی کنید می بایست به مشتری تفهیم کنید که چه چیزی شما و کسب و کارتان را از رقبا متمایز می کند ؟

نقاط قوت شما نسبت به دیگر رقبا چیست ؟

برتری اهداف شما چیست و چرا محصولات شما برتر است ؟

چه تعهداتی را در قبال محصول یا کالا به مشتریان ارائه می دهید ؟

تا چه اندازه به این تعهدات وفادارهستید ؟

حال که به این سوالات پاسخ دادید می توانید برای برند خودتان یک لوگوی زیبا طراحی نمایید . پیام و کلمات کلیدی که ارتباط بین شما و مشتریانتان را برقرار می کند را به شکل کاملا هدفمند مشخص نمایید و این پیام را در همه بخش های کسب و کار خود بگنجانید و از بازاریابان و کارشناسان فروش خود بخواهید که از راه های متعدد نظیر دیجیتال مارکتینگ با مشتریان ارتباط برقرار نموده و آنها را در استفاده یا دریافت خدمات و کالاهای شما متقاعد نمایند .

شعار تبلیغاتی خوب که توصیف کننده خدمات شماست برای کسب و کارتان انتخاب نمایید طوری که بتواند بر ذهن مشتریان تاثیرگذار باشد .

نسبت به برند و تعهدات خود وفادار باشید : علت شکست برخی از شرکت ها ، عدم تعهد به شعارهای تبلیغاتی است ، این گونه شرکت ها در ابتدا تبلیغات خوبی انجام می دهند و مشتریان مناسب و زیادی بدست می آورند اما صرفا برای فروش و پس از آن دیگر به تعهدات پس از فروش اهمیت چندانی قائل نمی شوند و همین امر سبب می شود که مشتری برای بار دوم دیگر این برند را برای خرید کالا یا دریافت خدمات انتخاب نکند .

تبلیغات می بایست دائمی باشند : برای معروفیت برند ، تبلیغات یک امر ضروری است اما این به این مفهوم نیست که پس از معروفیت دیگر نیازی به تبلیغات نباشد بلکه همیشه رقبا در حال فعالیت هستند و رقبای جدیدی پا به عرصه تجارت می گذارند که ممکن است تبلیغات آنها پیشرفته تر و در زمینه های مختلفی باشد و از شما پیشی بگیرند پس همیشه تبلیغات مستمر داشته باشید و از آن غافل نشوید .

یک روش تبلیغاتی جوابگو نیست : همیشه از روش های متعدد برای تبلیغات بهره ببرید زیرا هر فرد سلیقه ای دارد و ممکن است روش مختص به خود را برای خرید کالا یا دریافت خدمات استفاده نماید که شما در آن زمینه تبلیغی نداشته باشید برای مثال عده ای از افراد به صورت حضوری کالایی خریداری می کنند یا خدماتی را دریافت می نمایند و به روش های اینترنتی و شبکه های اجتماعی اعتمادی ندارند و عده ای نیز اینترنت یا شبکه های اجتماعی را ترجیح می دهند و از روش های متعدد دیجیتال مارکتینگ بهره می برند . این نکته نیز حائز اهمیت است که تبلیغی که برای مدتی بسیار عملکرد خوبی داشته است ممکن است پس از طی یک مدت دیگر تاثیر مطلوبی نداشته باشد .

یک برند خوب چه ویژگی هایی دارد ؟
نام برند می بایست ساده و آهنگین باشد و به راحتی در ذهن بصری هر بیننده و شنونده ای حک شود .

به راحتی بتواند جلب توجه نماید .

دربردارنده ویژگی ها و خصوصیات محصول یا خدمات شما باشد .

دربردارنده وجه تمایز بین شما و رقبای شما باشد .

چرا باید برای برندینگ سرمایه گذاری نماییم ؟
1) جذب مشتریان وفادار : مشتریان وفادار کسانی هستند که در فروش شما نقش مستقیم ایفا می کنند و نسبت به برند شما و استفاده از محصولات و خدمات شما وفادار هستند و علاوه بر خودشان افراد دیگر را به استفاده از محصولات یا دریافت خدمات شما ترغیب می نمایند .

2) بالابردن میزان اثربخشی : اگر برند منعطف و منطبق با سلیقه مشتریان داشته باشید به راحتی می توانید تبلیغاتی هدفمند و مرتبط با ارزش مشتریان خود انجام دهید .

3) معروفیت برند سبب افزایش قیمت محصولات شما می شود : هر چه برند معروفیت و محبوبیت داشته باشد به همان قدر هم تعداد مشتریان و خریداران افزایش می یابد و قیمت کالا یا خدماتی که توسط شما ارائه می شود بالا می رود برای مثال برندهای معروف مثل نایک ، فیلیپس ، ال جی و دیگر برندهای مطرح ، محصولات خود را با قیمت بالاتری ارائه می دهند و با وجود اینکه ممکن است کیفیت شرکت های دیگر بالاتر از آنها باشد اما به دلیل محبوبیتی که دارند محصولات آنها با قیمت بالاتری ارائه داده می شوند زیرا برخی افراد استفاده از کالاهای برند و معروف را ترجیح می دهند .

4) افزایش ارزش تجاری : محبوبیت یک برند نه تنها سبب افزایش قیمت محصولات می شود بلکه سبب افزایش ارزش و مقاوم تجاری نیز می شود و شرکت ها ، سهامداران و سرمایه گذاران را ترغیب به همکاری با آن برند معروف می نماید .

5) برند خوب سبب رضایت کاری کارمندان می شود : افراد وقتی در جاهایی که محبوبیت دارد فعالیت می کنند ، با افتخار در مورد شغل و موقعیت شرکت خود به دیگران تعریف می کنند و به دلیل رضایتی که دارند سعی می کنند به صورتی بهینه فعالیت نمایند و همواره به دنبال خلاقیت و طرح ایده های نو باشند .

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
تبلیغات
boxell Offline
#2 ارسال شده : 1398/08/07 07:11:04 ب.ظ
boxell

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

برندسازی دیجیتال چیست؟
برندسازی دیجیتال یا دیجیتال برندینگ (Digital Branding) که برخی از آن به عنوان برندسازی آنلاین یا برندسازی اینترنتی نیز یاد می‌کنند، مجموعه روش‌های نوین بازاریابی و برندینگ در فضای مجازی را شامل می‌شود. برندسازی به عنوان یکی از بهترین و به‌روزترین روش‌های ایجاد وفاداری و اعتماد در میان مشتریان است که باعث بالا رفتن حاشیه سود و اطمینان بلندمدت در کسب و کار می‌شود.

برندسازی جدیدترین روش مدیریت بازار است که به کمک آن می توان ذهن مخاطب را برای انتخاب محصول یا خدمات تسخیر کرد و پس از آن از مزایای آن که از جمله آنها افزایش سود، مستحکم کردن جایگاه، کاهش هزینه های تبلیغات و… است، استفاده کرد

مخاطبین شما در معرض انبوهی از تبلیغات و پیام‌های بازاریابی قرار می‌گیرند و این مورد توانایی شما را برای برقراری یک ارتباط خاص با آن‌ها محدود می‌کند. استعداد و تخصص شما در سرتاسر اینترنت عرضه می‌شود ولی چیزی که شما را از رقبای‌تان متمایز می‌کند داستان‌تان و نحوه ارائه آن در فضای دیجیتال است
برندسازی دیجیتال به ساخت داستان برند و حضور در فضای دیجیتال مربوط است. برندسازی دیجیتال کلید برقراری یک ارتباط معنادار با مخاطبین هدف‌تان است. شما به وسیله برندسازی دیجیتال مزیت رقابتی خود را بولد کرده و خودتان را از دیگر رقبای خود متمایز میکنید.
emilyfarahi Offline
#3 ارسال شده : 1399/02/26 00:14:22 ق.ظ
emilyfarahi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19
زن
مکان: تهران

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه چاپ پرچم شرکت اریکه پرچم ایرانیان هست. خدماتی همچون چاپ پرچم تشریفات،چاپ پرچم رومیزی،چاپ پرچم مذهبی و چاپ پرچم اهتزاز رو به صورت حرفه ای و تخصصی انجام میدن.
شماره تماسشون: 66387740
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 4.283 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت