تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arianchrome Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/23 01:41:29 ب.ظ
arianchrome

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: کرج، مهرشهر، گلستان یکم، خیابان برزوخانجانی بعد از پمپ بنزین، پلاک 61

فانتاکروم چیست؟
فانتاکروم ، دستگاه فانتاکروم : در مطلب آشنایی با فانتاکروم درباره اینکه این دستگاه چه تاثیر روی صنعت آبکاری گذاشت خواندیم اینکه مخترع و مبتکر این دستگاه پیک کارلو در ایتالیا بود و امروز در بسیاری از کشورهای دنیا از این دستگاه در صنعت آبکاری استفاده می‌شود، همچنین اشاره کردیم که سهولت در اجرا و بی‌نیازی به دانش تخصصی و آکادمیک یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال از دستگاه فانتاکروم بوده و در حقیقت انقلابی در صنعت آبکاری به حساب می‌آید.
فانتاکروم چیست؟
فانتاکروم نوعی روش آبکاری پاششی با فرمول تقریبا پیچیده است. این روش آبکاری قابلیت پوشش دهی روی هر سطحی با هر جنسی را دارد و کار با آن بسیار آسان است.
فانتاکروم اوایل در صنعت سینما خود را نشان داد، در سینمای هالیوود برای آبکاری اکساسورها یا وسایل مخصوص مانند زره و شمشیر از این روش پوششی استفاده شد که باعث کاهش هزینه‌های کمپانی‌های فیلم سازی نسبت به دیگر روش‌های سنتی آبکاری و تغییر رنگ بود که رفته رفته به دیگر صنایع نیز راه پیدا کرد.
فانتاکروم
استفاده در صنعت سینما
با استفاده از دستگاه فانتاکروم همه جامدات را از پلاستیک و شیشه گرفته تا فلزات مختلف را می‌شود آبکاری کرد. در تیونینگ خودرو نیز از این روش استقبال فراوانی شده است و در سال‌های آتی این روش آبکاری بخش بزرگی از بازار رنگ و آبکاری را به خود اختصاص می‌دهد.
آبکاری با روش فانتاکروم با استفاده از فن آوری نانو و به وسیله یک دستگاه پاششی انجام می‌شود، نکته جالب در مورد دستگاه فانتاکروم این است که تولید کننده را نسبت به مجموعه خدمات آبکاری بی‌نیاز کرده و خود فرد می‌تواند آبکاری را انجام دهد.
این روش نوین آبکاری، محدودیت‌ روش‌های سنتی را ندارد و تولید کننده می‌تواند روی اجسامی با ابعاد بزرگ نیز کار کند و طیف رنگی شبیه فلزاتی مانند طلا، برنز، نقره و مس را روی هر سطحی و جنسی ایجاد کند و جلوه‌ای چشم نواز و خاص به اشیاء ببخشد.
فانتاکروم
استفاده در صنعت خودروسازی
فانتاکروم ، روش پاششی کرومی با فعل و انفعال شیمیایی بین چند ماده متفاوت است. این فعل و انفعالات شیمیایی در سه مرحله پرایمر، کروم و کیلر انجام می‌شود، بعد از این مراحل شیء نیاز به خشک شدن دارد و در نهایت لایه پایانی ظاهری کروم مانند خواهد داشت و مانند فلزات، سطحی صیقلی و آینه‌ مانند خواهد داشت.
دستگاه فانتاکروم طراحی ساده و دقت بالایی دارد. این دستگاه دارای ۵ مخزن ۲۰ لیتری ضد زنگ است که به ۱ پیستوله دو‌ جزئی و ۳ پیستوله تک‌‌ جزئی متصل است و با توجه به قابلیت پیستوله دوجزئی که امکان پاشش دو ماده کرومی به یک میزان را روی یک سطح را می‎دهد. سطح مورد نظر باید از قبل به وسیله پرایمر صاف و صیقلی شده باشد.
فانتاکروم پیشرفته‎ترین روش آبکاری پاششی و روشی منحصر به فرد در سیستم پوششی بر پایه آب است. این روش آبکاری نوین بهترین و مناسب‌ترین جایگزین روش‌های سنتی آبکاری است.
ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم
گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز می باشد.
ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت