تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

travelsahelaftab2019 Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/23 12:32:18 ق.ظ
travelsahelaftab2019

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 140
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال


تحصیل در دانشگاه خودگردان بارسلونا
UAB نام اختصاری یکی از بهترین دانشگاه های دولتی کشور اسپانیا یعنی دانشگاه خودگردان بارسلونا است. این دانشگاه مشهور و شناخته شده اروپایی در شهر بارسلونا و در ایالت کاتالونیا واقع شده است و به راحتی با انواع وسایل حمل و نقل عمومی پوشش داده می شود.
بیش از 37 هزار دانشجو بصورت هم زمان در دانشگاه مستقل بارسلونا تحصیل می کنند که بسیاری از این دانشجویان را افراد غیر اسپانیایی و حتی اروپایی تشکیل می دهند و به همین دلیل به عنوان دانشگاه بین المللی خودگردان بارسلون هم شناخته می شود.
دانشگاه خودگردان باسلون دارای 810 مرکز علمی و تحقیقاتی می باشد و برای خود یک شهرک تمام عیار و کامل است که تمامی امکانات شهری را نیز در خود جای داده است. این دانشگاه در شهرهای دیگر کاتالونیا مانند مانسرا و دل بایس هم مراکزی در اختیار دارد و ارتباطات بسیار خوبی با سایر دانشگاه های اسپانیایی و غیر اسپانیایی دارد.
دانشگاه مستقل یا خودگردان بارسولنا تنها کمتر از 50 سال است که ساخته شده و در رتبه 147 جهان و 68 اروپا را در اختیار دارد. رشته پزشکی دانشگاه بارسلونا در اسپانیا بهترین و در جهان بسیار زبانزد است.
بیش از 80 رشته در مقطع کارشناسی، بیش از 328 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و بیش از 90 رشته در مقطع تحصیلی دکتری در دانشگاه خودگردان بارسلونا ارائه می شود.
در دانشگاه خودگردان بارسلونا بسیاری از رشته ها در هر مقطعی به صورت کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. رشته پزشکی، تجارت بین الملل، استراتژِ، مدیریت منابع انسانی، اقتصاد، سیاست روز و روابط بین المللی به همراه برخی دیگر از رشته ها از معروف ترین رشته های دانشگاه مستقل بارسلونا هستند.
هزینه تحصیل در این دانشگاه بین 1500 یورو تا 2500 یورو در سال تخمین زده شده است.




تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.225 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت