تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

atizz193 Offline
#1 ارسال شده : 1398/06/27 08:38:58 ب.ظ
atizz193

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
بهتر است با ذکر یک مثال به تفهیم کاربرد لابی هتل بپردازیم. کاربرد رستوران چیست؟! شاید رستوران ها بیش از ۱۰ کاربرد داشته باشند؛

سرو غذا
ایجاد یک محیط اجتماعی برای گفتگو
مکانی برای استراحت کوتاه
و…
یک رستوران عالی در لابی تمامی این کاربرد ها را در کنار یکدیگر دارد و برای بهبود تجربه مشتریان در هر کدام از آنها، تلاش می‌کند.اما در نهایت کاربرد اصلی رستوران، رفع گرسنگی و سرو غذاست. اگر صاحب یک رستوران به این کاربرد کم توجهی کند و دیگر ویژگی ها را به بهترین شکل ممکن ارتقاء دهد، بازهم در آخر یک رستوران بی کیفیت دارد.
کاربرد لابی هتل در گذشته چگونه بود؟
اگر به لابی هتل های مشهور و بزرگ سر بزنید، می‌بینید تعداد افرادی که برای برگذاری قرار های اجتماعی و گردهمایی ها در این مکان حاضر شده اند، بسیار بیشتر از افرادی است که صرفا برای استراحت و انتظار در آن حضور دارند.

پس می‌توان گفت اصلی ترین استفاده مخاطبان از لابی هتل، برقراری روابط اجتماعی است. اما فراموش نکنید که این کاربرد باید در کنار دیگر کاربرد ها مد نظر طراح یا سازنده لابی قرار بگیرد. در ادامه در مورد وظایف یک طراح داخلی برای بهبود تجربه مخاطبان در همه زوایا و کاربرد های لابی اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

فضای دید گسترده
فضای دید حاضران در لابی را به بیرون محدود نکنید. ساختار شیشه ای این بخش از هتل باعث ایجاد یک فضای دلباز می‌شود که به افراد انگیزه بیشتری برای گذراندن زمان در آن می‌دهد. علاوه بر این قابل مشاهده بودن این لابی زیبا از بیرون هتل باعث افزایش درخواست مخاطبان نسبت به پذیرش در هتل شما می‌شود. پس با تصور ایجاد یک فضای آرامش بخش، نور طبیعی و فضای دید باز را از مخاطبان خود دریغ نکنید.

تا اینجا اطلاعاتی در مورد بهینه سازی لابی در جهت استفاده در برقراری ارتباطات اجتماعی به شما داده شد. اطلاعاتی که در ادامه گفته میشود، از نکاتی است که علاوه بر بهبود فضای لابی هتل در جهت استفاده از این کاربرد ذکر شده، به خوبی باعث افزایش حس مثبت مخاطبانی می‌شود که برای استراحت، گذران وقت و دیگر موارد به آن رجوع کرده اند.

پرداختن به تمامی زوایای کاربردی هتل
زمانی که برای استراحت به یک مکان مراجعه کنید، انتظار چه چیزی را دارید؟ همینطور مدت زمانی را که در یک سالن منتظر می‌مانید؟ خودتان را در این جایگاه بگذارید و تصمیم گیری کنید.



تهران دیزاین سنتر

ویرایش بوسیله کاربر 1398/06/27 08:40:28 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.078 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت