تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arka Offline
#1 ارسال شده : 1398/06/01 12:25:04 ق.ظ
arka

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

بهتر است از پسوند Com. استفاده شود:
در اکثر موارد، Com. بهترین انتخاب است به این دلیل که این پسوند استاندارد جهانی است. ضمن اینکه اکثر کاربران این پسوند را به خوبی می شناسند و برای وارد کردن آدرس دامنه در مرورگر عموماً از پسوند Com. استفاده می کنند. معمولا اگر کاربران به طور مشخص آدرس سایت را نشناسند، اکثر آنها دات کام را به عنوان پسوند وارد می کنند. گذشته از اینها 75درصد این سایت ها از این دامنه ی سطح بالا استفاده می کنند، پس بهتر است که ما هم با این موج همراه باشیم و از پسوندی استفاده کنیم که اکثر جهانیان از آن بهره می گیرند.

راحت به خاطر سپرده شود:
کاربران باید بتوانند به راحتی نام دامنه یا برند شما را به خاطر بسپارند. استفاده از کلمات پیچیده که تلفظ، نوشتار و معانی آنها ابهام دارد را در دامنه یا برند خود استفاده نکنید.

نام دامنه مرتبط باشد:
کلمات، معانی و مفاهیم ضمنی و مختلفی دارند. کمی تحقیق کنید و بین نزدیکان خود نظرسنجی کنید تا اطمینان حاصل کنید که نام دامنه پیامی را که می خواهید به کاربران خواهد رساند. بارها تاکید کردیم که نام دامنه باید با موضوع کسب و کار مرتبط باشد و بتواند نوع فعالیت سایت را معرفی کند.

تلفظ راحت نام دامنه:
باید به راحتی تلفظ شود. از کلماتی که به طور کلی دشوار می باشند و احتمال بروز غلط املایی وجود دارد استفاده نکنید. ترجیحا تا جایی که ممکن است از اعداد برای نام دامنه خود استفاده نکنید اما در صورت خرید و ثبت نام دامنه با این مشخصه آنرا به صورت حروف ثبت کنید. مثلا اگر قصد دارید سایتی با تلقظ 1example.Com داشته باشید باید آنرا با دامنه Oneexample.Com ثبت کنید.

نام دامنه تان موثق باشد:
نام دامنه شما باید مانند یک مجوز قابل اعتماد باشد. طبق تحقیقی که صورت گرفته بود، اگر کسی از خودش تعریف کند، بسیاری از افرادی که این تعریف را می شنوند، نه تنها ممکن است جذب این فرد نشوند بلکه امکان دارد نتیجه گیری های منفی در تفکرات آنها نسبت به فرد مورد نظر شکل بگیرد. به عنوان مثال اگر شما نام دامنه خود را “Bestwebdesign.Com ” قرار دهید، خیلی از افراد این ادعا که شما بهترین طراحی سایت را انجام می دهید، پوچ و واهی قلمداد می کنند. پس سعی کنید نام دامنه ای را انتخاب کنید که به نظر معتبر و موثق باشد.

هرچه کوتاهتر، بهتر:
نام دامنه خود را کوتاه نگه دارید. 1 یا حداکثر 2 کلمه تقریبا بهترین حالت است. 100000 وبسایت های رتبه برتر، به طور میانگین، نام دامنه شان 9 کاراکتر دارد.

منحصر به فرد باشد:
یکی از اهداف بازاریابی شما باید ساخت برند و نامی باشد که شما را از رقیبانتان متمایز می کند؛ پس با نام دامنه ای منحصر به فرد و متمایز کارتان را آغاز کنید. برای مثال نام دامنه ای مانند YourDiscountInsuranceStore.Com که برای مثال در مورد کسب و کار بیمه ای می باشد، در مقابل نام هایی همانند Google.Com, ArvinKaren.Com, Yahoo.Com ؛ بسیار عمومی است و به هیچ عنوان نمی تواند نماینده نام تجاری شما باشد و به هیچ عنوان نام برند شرکت مورد نظر را نمی تواند گسترش دهد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.087 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت