تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

parisa Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/27 02:36:02 ب.ظ
parisa

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
تاندون ها طناب هایی هستند که عضله را به استخوان متصل می کنند. اگر جسمی سنگین تر از قدرت تحمل تاندون خودتان بردارید ممکن است باعث آسیب، کشیدگی و حتی پارگی تاندون شود. فیزیوتراپی در منزل با مرکز خدمات پزشکی طب نو پروسه است که به درمان هرچه سریع تر شما کمک می کند.

علایم التهاب تاندون ها

شما دائما در اطراف مفصل نزدیک به تاندون آسیب دیده، احساس درد دارید. با ادامه دادن کار با آن مفصل یا ورزش کردن، درد ادامه می یابد و گاها شدید تر می شود. ممکن است که در این محل احساس ضعف کنید، متورم و قرمز به نظر برسد و با لمس آن احساس کنید که گرم تر است.

همه این علایم را باید به فیزیوتراپیست خود گزارش دهید. شما می توانید با مشاهده علایم اولیه با شرکت خدمات پزشکی طب نو تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن با اعزام فیزیوتراپیست متبحر به منزل یا محل کار شما هرچه سریع تر تحت درمان و انجام فیزیوتراپی در منزل و کاردرمانی در منزل قرار گیرید.

علل تاندونیت

یکی از علل مهمی که باعث تاندونیت می شود انجام یک فعالیت به صورت تکراری در دراز مدت است. به همین خاطر شغل هایی مثل خیاطی، فرش بافی و ورزش هایی مثل گلف، تنیس، اسکی و بسکتبال می توانند از علل های ایجاد تاندونیت باشند. هرچند تاندونیت می تواند خیلی سریع و ناگهانی در اثر تجربه کاری جدید که قبلا آمادگی انجام آن را نداشته اید، اتفاق بیفتد مثل باغبانی، رنگ آمیزی و نقاشی که دست طولانی مدت بالای سر است.

همین طور در دویدن های طولانی مدت به خصوص در شیب رو به پایین مثل پایین آمدن از کوه ممکن است که تاندون آشیل درگیر شود. همچنین ایستادن در وضعیت نا مناسب به خصوص در شغل های خاصی مثل دندانپزشکی و آرایشگری می تواند از علل ایجاد تاندونیت به خصوص در تاندون های مچ دست باشد.

شما می توانید از فیزیوتراپیست خود بخواهید که وضعیت قرارگیری بدن مناسب و روش های پیشگیری از آسیب به سایر تاندون ها را به شما آموزش دهد. فیزیوتراپی در منزل مناسب ترین و سریع ترین راه برای کاهش علایم و عدم ایجاد ضعف ماندگار در محل مورد نظر است.

چه کسی مبتلا به تاندونیت می شود

تاندونیت برای هرکسی ممکن است اتفاق بیفتد، اما در بیماران مبتلا به دیابت، آرتریت یا التهاب مفصل شایع تر است. وضعیت ایستادن و نشستن های نا مناسب نسبت به آناتومی بدن خود ریسک ایجاد تاندونیت در شخص را افزایش می یابد. همچنین افزایش سن به دلیل کاهش قدرت کشش، تاندون زود تر دچار پارگی می شود. معمولا بیماران بالاتر از 40 سال به این دلیل مستعدترند. در چنین شرایطی تنها راه حل مداوای مناسب استفاده از خدمات پزشکی در منزل طب نو می باشد که متخصصان مجرب برای فیزیوتراپی در منزل اقدامات لازم را انجام دهند.

تشخیص التهاب تاندون ها

بیمار درباره علائم خود در مفصل مورد نظر با پزشک صحبت می کند و پزشک علایم را بررسی می کند اگر نیاز به آزمایشات خونی و گرفتن تصاویر x-ray و mri از محل مورد نظر باشد، تجویز می کند و به فیزیوتراپیست ارجاع می دهد تا هر چه سریع تر برای جلوگیری از پیش روی بیماری، فیزیوتراپی در منزل آغاز شود.

درمان های اولیه برای تاندونیت

برای شروع درمان هرچه سریع تر بهتر است با ایجاد آسیب و داشتن درد در تاندون مورد نظر، بیشتر استراحت کنید و فعالیت را متوقف کنید. می توانید کیسه یخ را به مدت 20 دقیقه روی محل بگذارید تا علایم کاهش یابد، با فیزیوتراپیست خود مشورت کنید. به علاوه استفاده از داروهای ضدالتهابی در این مرحله موثر است.


ادامه درمان التهاب تاندون ها و فیزیوتراپی در منزل

در صورت افزایش درد و تورم بعد از یک هفته ممکن است پزشک شما تزریق کورتیکواسترویید ( کورتون ) در محل مورد نظر را انجام دهد و برای ادامه درمان باید تحت نظر فیزیوتراپیست خود باشید که التهاب و درد کاهش یابد و دامنه حرکتی افزایش یابد. فیزیوتراپی در منزل گام به گام تا رفع علایم، افزایش دامنه حرکتی و قدرت عضله شما را همراهی خواهد کرد. فیزیوتراپیست شما می تواند با استفاده از یک سری دستگاه ها، مدالیته های درمانی از قبیل سوزن خشک ( طب سوزنی )، درمان های منوال، آموزش حرکات و ماساژ های مناسب در محل به بهبود هرچه سریع تر شما کمک کند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.111 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت