تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nazanin.R Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/21 10:00:36 ب.ظ
nazanin.R

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
“استرس” یک اصطلاح عمومی است که درجات مختلفی از خفیف تا بسیار شدید دارد. استرس شامل اضطراب و افسردگی، اضطراب خاص دوران بارداری، ناراحتی های روزانه، نارضایتی، حوادث زندگی، روابط بد و مواجهه با بلایای حاد می باشد.

تحقیقات نشان داده که در صورت استرس مادر، خطر ابتلا به بیماری های عاطفی و رفتاری کودک از 6 تا 12 درصد افزایش می یابد. اگر چه این به این معنی است که بیشتر کودکان به یک میزان آسیب نخواهند دید، اما همگی در معرض خطر قرار دارند.

تحقیقات زیادی در سراسر جهان درباره تاثیر روحیه مادر بر جنین انجام شده است. نتیجه کلی این تحقیقات این بوده است که استرس در دوران بارداری در طولانی مدت بر رشد روحی فرزند دارد. این تحقیقات بر روی جامعه آماری بزرگ انجام شده که تغییر خلق و خو در مادر و تاثیر آن در جنین را بررسی کرده اند.

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که اگر مادر در هنگام بارداری تحت تأثیر فشار، اضطراب یا افسردگی قرار گیرد، کودک او در معرض مشکلات عاطفی، ADHD، اختلال رفتاری و اختلال در پیشرفت شناختی قرار خواهد گرفت. کودکانی که از مادران مضطرب متولد شده اند، دو برابر خطر ابتلا به مشکلات عاطفی و رفتاری نسبت به کودکان دیگر دارند.

با توجه به ارتباط بین رشد کودک در رحم و آسیب پذیری نسبت به اختلالات جسمی، اهمیت رشد و نمو در طول دوره جنین را بیشتر کرده است. استرس در سلامت جسمانی نیز نقش دارد؛ اگر یک کودک رشد کمتری نسبت به رحم داشته باشد، در معرض بیماری قلبی عروقی یا دیابت قرار می گیرد.

استرس و اضطراب طولانی مدت در مادران باردار می تواند پیامدهای منفی زیر را برای مادر، جنین و همچنین کودک متولد شده داشته باشد.

اختلال در خوردن
سقط جنین
مرده زایی
وزن بسیار پایین هنگام تولد
ایمان های زودرس شود
افسردگی و ناآرامی کودک
بیش فعالی کودک
کودکان ترسو و مضطرب

منبع:
نیک همراه
تبلیغات
محمد Offline
#2 ارسال شده : 1399/06/21 09:44:48 ب.ظ
محمد

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 69

5 تشکر دریافتی در 3 ارسال
سلام دوستان برای کاهش استرس من با خانمی آشنا شدم به نام خانم مهدوی نسب ایشون خیلیییی تو کم کردن استرس و ارامش داشتن بم کمک کردن با یک سری از پکیج هاشون منو اشنا کردن
پکیج های لاغری با ذهن این پکیج به لاغر شدن من کمک خیلیی زیادی کرد و یک سری از مقالات افزایش اعتماد به نفس رو مطالعه کردم که واقعا مقالش تو زندگی کمکم کرد و خیلیی از مشکلاتم رو حل کرد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت