تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nazanin.R Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/21 09:49:51 ب.ظ
nazanin.R

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت (split conditioners) یکی از لوازمی ست که به دلیل به صرفه بودن و استفاده راحت، بسیاری از افراد آن را به سایر سیستم های تهویه ترجیح می دهند. اسپیلت علاوه بر سرد و گرم کردن محیط، در کاهش انواع آلرژی ناشی از میکروب ها، پالایش هوا از ذرات معلق گرد و غبار و از بین بردن باکتری ها و ویروس های موجود در فضای محیط، تصفیه هوا از انواع بوهای کاذب و مواد شیمیایی و دیگر آلاینده ها بسیار موثر عمل می کنند. به دلیل وجود این ویژگی های منحصر به فرد و پیچیده بودن سیستم اسپلیت بهتر است چنانچه اسپلیت شما با مشکلی روبرو شد از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. برای تعمیرات اسپلیت در تهران که شامل عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات فرسوده این دستگاه می شود می توانید به تیم متخصص آرا سرویس اعتماد کنید.

آلودگی و یا خرابی فیلتر اسپلیت، روشن بودن مداوم، نوسانات برق، ضربه خوردن، خرابی قطعات داخلی، تمام شدن گاز و … منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد دستگاه اسپلیت می شود. این موارد ممکن است منجر به کاهش سرما، تولید باد گرم، نشتی آب یا گاز، خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن، صدا دادن و کار نکردن این دستگاه شود. با بروز این مشکلات، اسپلیت نیاز به عیب یابی و تعمیر توسط کارشناسان تعمیر اسپلیت و متخصص دارد. در اینجا برخی از شایع ترین معایب اسپلیت را می بینید که در صورت بروز آنها باید در اولین فرصت با تعمیرکار تماس بگیرید:

روشن نشدن اسپیلت
پرتاب آب اسپیلت
کم شدن باد اسپلیت
کم شدن میزان خنکی اسپیلت
نداشتن باد سرد اسپلیت
نداشتن باد گرم اسپلیت
صدای ناهنجار اواپراتور اسپیلت
عمل نکردن ریموت کنترل اسپیلت
روشن شدن اسپیلت با ارور
یخ زدن پنل داخلی اسپیلت
ریزش آب از اسپلیت
 1 کاربر از nazanin.R برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.125 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت