تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maryy Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/19 10:04:17 ق.ظ
maryy

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 119
مکان: khhjkl

تشکرها: 24 بار
شاید تا به حال پیش از خرید بلیط هواپیما به این مسئله فکر نکرده باشید که در طول پرواز چه غذایی بخورید و یا اینکه همیشه دنبال وعده های سبک و سرد بوده*اید. در این مقاله سعی داریم شما را با خصوصیات غذاهایی که در هواپیما سرو می شود آشنا کنیم. این غذاها با برنامه ریزی مخصوصی تهیه می*شود و دارای اصول خاصی می*باشد.

کیفیت غذای ایرلاین ها

همه ایرلاین*ها کترینگ مخصوص به خود را دارند و به وسیله کادری که ازجانب ایرلاین مربوطه استخدام می شوند، غذا طبخ می*کنند. کیفیت غذاها در هر ایرلاینی متفاوت است و این تفاوت حتی به کلاس انتخابی نیز بازمی*گردد. در زمان خرید بلیط هواپیما به این موضوع دقت کنید. غذاهای اکونومی با بیزنس و فرست کلاس کاملاً متفاوت است. قاعدتاً به میزان پولی که پرداخت کرده*اید، کیفیت و حتی ظاهر سرو شدن غذاها متفاوت است. این مسئله هم در بلیط خارجی و هم در بلیط داخلی صدق می*کند.

غذای هواپیما با توجه به کلاس پروازی

غذاهای اکونومی به صورت بسته بندی و یکبار مصرف سرو می*شود. غذاهای بیزنس و فرست کلاس در سینی به همراه آبمیوه*های مختلف و دسر سرو می*شود. غذاهایی که در یک ایرلاین سرو می*شود نمودی از فرهنگ غالب کشوری می*باشد که ایرلاین به آن تعلق دارد. این موضوع باید هنگام رزرو بلیط هواپیما درنظر گرفته شود.

غذاهای گوشتی در هواپیما

پیش از خرید بلیط هواپیما تمام جوانب را درنظر بگیرید. برای پروازهایی که در شب صورت می*گیرد، غذاهای گوشتی (گوشت قرمز، مرغ و ماهی) و همینطور ماکارانی سرو می*شود که این گوشت*ها به طور کامل پخته نمی*شوند. گوشت قرمز و مرغ به ترتیب 60-30% پخته می*شوند.

این بدان معنی نیست که مسافران گوشت خام خواهند خورد. برای اینکه غذا خشک نشود ادامه مراحل پخت هنگام سرو و داخل فر انجام می*شود. اگر مسافران پیرو رژیم خاصی هستند باید پیش از سفر خود و هنگام رزرو بلیط هواپیما وضعیت خود را اعلام کنند تا بر طبق آن بتوانند غذای خود را از منوی مخصوص انتخاب کنند. این رویه در بیشتر ایرلاین*ها قابل انجام است.

مشکل منع غذایی در هواپیما

ملیت های گوناگون دارای ذائقه های گوناگونی نیز می*باشند. ممکن است برخی افراد طبق دستور پزشک از مصرف برخی مواد غذایی منع شده باشند، لذا در هنگام خرید بلیط هواپیما باید این مسئله را مطرح کنند. پس به یاد داشته باشید هنگامی که به خرید بلیط هواپیما می پردازید، چه بلیط خارجی و چه بلیط داخلی، یا هنگام چک کردن این موضوع را مطرح نمایید.

چگونه غذای هواپیما پخته می*شود

هرگونه شعله و یا آتشی در هواپیما خطرناک بوده لذا غذاها از پیش تر آماده شده و تنها قبل از سرو گرم می*شوند. بنابراین ایرلاین*ها از شعله هایی که دارای خطر نیستند غذاها را تا زمانی که بخواهند سرو کنند، گرم نگه می*دارند. از نکات مهم دیگر این است که غذاهای باقی مانده حتما دور ریخته می*شود. متاسفانه با این کار مقدار زیادی غذا دور ریخته می*شود. اگر تاخیر در برنامه سفر پیش آید غذاها خراب شده و تمامی آن ها دور ریخته خواهند شد.

دسر و غذای داخل هواپیما

هنگام خرید بلیط هواپیما باید هرآنچه راجع به غذا و یا دسر می*خواهید بیان کنید. اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می*کنید باید هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما این موضوع را مطرح کنید تا در طول سفر مشکلی نداشته باشید. تمام ایرلاین ها به سلامت و امنیت مسافران خود اهمیت می*دهند. به همین دلیل اگر پروازی تاخیر داشته باشد و غذاها بیش از 8-6 ساعت بمانند، همه آن*ها دور ریخته شده و هنگام پرواز غذاهای جدید جایگزین آن خواهند شد. شاید بگویید که این کار اسراف است اما برای سلامتی مسافران ضروری می باشد.

سخن آخر

شما باید هنگام خرید بلیط هواپیما و انتخاب کلاس مورد نظر به غذای خود نیز اهمیت بدهید. اگر در طول پرواز بنابر دلایل مختلف نتوانید غذا بخورید بی شک بدنتان دچار اختلال (Jet Lag) خواهد شد. همه این*ها به دلیل تغییر ارتفاع درپرواز و مسائل مشابه اتفاق می*افتد. لذا حتماً باید به بدن و خورد و خوراک خود رسیدگی کنید تا عارضه ای برایتان پیش نیاید.

جمع بندی کنیم؟

زمان رزرو بلیط هواپیما به سرو غذا و دسر در ایرلاین پروازی خود دقت نمایید. شما حتماً باید در طول پرواز خارجی طولانی غذا بخورید تا دچار مشکل نشوید. اگر رژیم غذایی خاصی دارید ویا منع غذایی خاصی توسط پزشک برای شما قرار داده شده است، زمان خرید بلیط هواپیما ذکر نمایید. آیا شما در زمان خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی از غذای سرو شده راضی بوده*اید؟منبع: بلیط هواپیما

ویرایش بوسیله کاربر 1398/05/22 09:29:52 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.447 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت