تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novren Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/09 10:17:15 ق.ظ
novren

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

جزیره کیش در مواقع تعطیلات که سفر ها به این شهر زیاد است، محدودیت هایی برای ورود خودروی شخصی به این جزیره دارد که با هم مرور خواهیم کرد.
کسانی که با خودرو داخلی سال ۹۵ به بعد و یا خودرو های خارجی ۲۰۱۰ به بعد قصد ورود به کیش را دارند باید معاینه فنی و ظاهر مناسب برای ورود داشته باشند. همچنین افرادی با خودرو های داخلی ۹۰ تا ۹۵ و خودرو های خارجی سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ می توانند وارد کیش شوند که رزرو محل اقامت (ووچر هتل) را در دست داشته باشند که با توجه به مدت اقامت می توانند در جزیره کیش تردد کنند.

هزینه ورود ماشین شخصی به کیش:
این هزینه بدون محاسبه هزینه های جا به جایی دریایی، ۳۵۰.۰۰۰ هزار تومان می باشد. مدت زمان تردد با ماشین شخصی در کیش ۵ روز است که بعد از این مدت می توان با پرداخت روزانه ۷۰.۰۰۰ هزار تومان مدت اقامت را تمدید کرد.

چه ماشین هایی در این ایام، ممنوعیت ورود دارند؟
دقت داشته باشید که در ایام عید نوروز ۹۸ ورود خودرو های سنگین (تک کابین، کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس، ون) به جزیره کیش ممنوع است. همچنین ورود تاکسی ها نیز ممنوع می باشد. پس از گذشت ایام تعطیلات قوانین به حالت عادی خود بر میگردد.

از چه مسیری تا کیش برویم؟
از هر نقطه ای در ایران که به کیش می روید باید در ابتدا به بندر عباس بیایید و به بندر چارک یا لنگه و یا آفتاب مراجعه نمایید که از آنجا با شناور ها و لندیگراف ها خودروی خود را وارد جزیره کیش کنید. بندر چارک گزینه بهتری است که حدودا ۲۹۰ کیلومتر با بندر عباس فاصله دارد. این شناورها در حدود دو ساعت و نیم تا سه ساعت بسته به شرایط آب و هوا به کیش می رسند.

حدود هزینه رفت و برگشت با خودرو شخصی به کیش:

۸ هزار تومان عوارض شهرداری به ازای هر سر نشین
۷۰ تومان بابت کرایه کشتی
۱۰ تومان به ازای هر سرنشین به جزیره کیش
۶۰ تومان بابت عوارض و کاپوتاژ به بندر چارک
۲۰ تومان کرایه بابت هر سرنشین به جز راننده
هزینه مسیر برگشت از کیش نیز تقریبا همانند رفت است که در نهایت هزینه رفت و برگشت از بندر چارک حدود ۲۵۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰ تومان میشود.

اگر قصد سفر به جزیره کیش را با هواپیما داشتید، می توانید از شرکت های اجاره خودرو در کیش، یک ماشین اجاره کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.386 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت