تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nobahar Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/08 10:56:34 ق.ظ
nobahar

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

یکی از ملزوماتی که برای شروع زندگی ضروری است ، عقد می باشد . عقد در محضر یا هر مکان دیگری توسط عاقد انجام می شود. در ایران خانوداه ها برای مراسم عقد و شروع زندگی مراسمی را برگزار می نمایند که به آن مراسم نامزدی گفته می شود .
مراسم عقد را چندین ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی برگزار می نمایند . این مراسم ها اگر به خوبی برگزار شود در ذهن و خاطره ها ماندگار خواهد شد .
متداول ترین روش برای عقد مراجعه به دفتر ثبت ازدواج است . دفتر خانه ها یک اتاق برای برگزاری مراسم خطبه دارند که شما عزیزان می توانید چندین ساعتی را در آن جا سپری نمایید .
خطبه عقد به دو صورت فارسی و عربی برگزار می شود . خواندن صیغه آریایی نیز باب شده است . این عقد توسط عروس و دامادها خوانده می شود . اما خطبه عقد عربی توسط عاقد خوانده می شود و عروس و داماد آن را تایید می نمایند .
خدمات مجالس نوبهار
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.386 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت