تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nbtfd234 Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/07 11:33:00 ق.ظ
nbtfd234

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 52
مکان: تهران

از آنجا که می دانید خرما میوه ای پرخاصیت، سرشار از کلسیم، فسفر، منیزیم و ویتامین ها است، از این رو علاوه بر قند طبیعی، حاوی مواد مغذی و با ارزشی همچون آهن و منیزیم نیز می باشد. همچنین خرما دارای میزان قند بسیاری است که در واقع حدود 70 درصد آن را کربوهیدرات، 25 درصد آن ساکاروز و 50 درصد گلوکز شامل می شود.
طبق گزارشات وزرات سلامت و بهداشت مبنی بر اینکه این میوه پرخاصیت، سرشار از کلسیم، فسفر، منیزیم و ویتامین‌ها می باشد، قطعا لازمه و ضرورت اصلی جهت تأمین سلامتی بدن است و به سبب وجود مقدار فراوان آهن در خرما، با خوردن 15 گرم خرما در طول روز می توان نیازمندی آهن بدن را رفع کرد و کم خونی یا عوارض ناشی از کمبود آهن را به این وسیله برطرف کرد.
همانطور که خرما حاوی قند طبیعی می باشد از این رو می توان آن را به جای قند و شکر و مربا استفاده کرد، برای مثال میزان کالری یک عدد خرمای مرطوب 20 کالری و یک خرمای خشک 15 کالری می باشد که می توان با خوردن آن انرژی بدن را تامین نمود. به ویژه خرمای ربی با توجه به دارا بودن قند طبیعی از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و جایگزین مناسبی برای قند است.
جهت خرید خرما پس از مشورت با کارشناسان ما و همچنین شناخت کلی شرکت صادرات خرما و آگاهی درباره انواع خرماها اعم از خرما پیارم، خرما مضافتی، خرما کبکاب، خرما شاهانی، خرما کلوته ، خرما ربی و... می توانید براحتی از طریق سفارش آنلاین خرما خرید خود را بااطمینان انجام دهید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.205 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت