تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

rasag Offline
#1 ارسال شده : 1398/04/28 01:25:38 ب.ظ
rasag

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

هر بار که کسی از ما در مورد اینکه چه محصولی بهتر از دیگری است می پرسد، ناخودآگاه نام های خواستی به ذهنمان می آیند، بطور مثال اگر کسی در مورد نوشابه صحبت کند ما نام کوکاکولا یا پپسی را به خاطر می آوریم. دلیل این موضوع هویتی است که این برند برای خود شکل داده است. این شرکت ها با ایجاد هویت تجاری ارتباط خود را با مشتری عمیق تر می کنند. یکی از ابزار های برندینگ ابزار تبلیغاتی است. اما چگونه برای برند خود هویت تجاری ایجاد کنیم؟

یک لوگو برای برند خود بسازید.
از یک طراح و گرافیست کمک بگیرید، در مورد برند و کالا و همچنین ارزش های کسب و کار خود با او گفتگو کنید. از هزینه کردن نترسید چون تاثیرات این کار تا زمانی طولانی شما را از رقبایتان متمایز می کند.

در معرض دید قرار گرفتن
تحقیقات ثابت کرده است که یک شعار برند زمانی که تکرار می شود تاثیر بسیار زیادی دارد. از Got milk? گرفته تا Just Do It (شعار شرکت نایک) همه ما با پیام های با کیفیت آنها آشنا هستیم.
برخی از مطالعات نشان می دهد که مصرف کنندگان نیاز دارند هفت مرتبه شعار تبلیغاتی یا نام برند را ببینند یا بشنوند تا به خاطر بسپارند. بنابراین این بدین معنی است که شما باید شعار تبلیغاتی خود را حداقل هفت مرتبه از طریق تبلیغات بنری، تبلیغات در یوتیوب، آگهی های تبلیغاتی تلویزیون یا سایر رسانه های اجتماعی مقابل دیدگان مخاطب خود قرار بگیرید. متاسفانه شانس شما برای جلب توجه مصرف کنندگان خود به دفعات زیاد بسیار کم است. با اینحال با داشتن ابزار تبلیغاتی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنها یکبار محصولی که برند خود را بر روی آن حک کرده اید را به مصرف کننده بدهید.

با استناد به مطالعاتی که نشان می دهند اکثریت مردم هر هفته از محصول شما استفاده می کنند، نام تجاری شما حداقل ۵۲ بار در سال دیده خواهد شد. ابزار تبلیغاتی در عمل برای شما موثر خواهند بود. آنها تصویر شزکت یا کسب و کار شما را گسترده تر می کنند، یک تصویر سودمند از تبلیغ کننده ایجاد کرده که مصرف کننده به دفعات و طولانی مدت با آن مواجه خواهد شد.

محبوب ترین هدایای تبلیغاتی
در مطالعه ای که اخیرا صورت گرفت از پاسخ دهندگان از حداقل سه محصول تبلیغاتی که در ۱۲ ماه گذشته دریافت کرده اند بازخوردی ارائه دهند. از انواع هدایای تبلیغاتی که آنها دریافت کرده اند می توان ابزار تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی ، تی شرت، تقویم، لیوان، سوت را نام برد. این مطالعه نشان می دهد که ابزار نوشتن(خودکار، مداد) بیشترین استفاده را بین شرکت کنندگان داشته به طوریکه نیمی از آنها عنوان کردند از این محصول هر روز استفاده می کنند. از دیگر هدایای تبلیغاتی محبوب تی شرت و لیوان تبلیغاتی می باشند.

در دنیای امروزی که اطلاعات با سرعت بسیار زیادی در حال بروز رسانی است، برای برندها می تواند دشوار باشد که چگونه هر ریال تخصیص داده به تبلیغات را به بهترین شکل ممکن صرف کنند. با اینحال اثرات مثبت ابزار تبلیغاتی از نظر کسی مخفی نیست. هر روز بیشتر و بیشتر تبلیغ کنندگان به این یافته می رسند که مصرف کننده ای که از لحاظ حسی (لمس کردن ) با برند تعامل داشته باشد به احتمال فراوان دوباره از همان برند استفاده خواهد کرد و ابزار تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این هدف است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.422 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت