تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

itekboard Offline
#1 ارسال شده : 1398/04/04 07:46:37 ق.ظ
itekboard

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

در ابتدا تولید، وایت برد را با استفاده از ملامین می ساختند. به این صورت نوشته های با ماژیک به راحتی با یک دستمال یا اسفنج نم دار از روی ملامین پاک می شد ولی با گذشت زمان اثر ماژیک روی ملامین باقی می ماند و باعث لکه دار شدن تخته می شد. به همین جهت وایت بردهایی که با ملامین ساخته می شدند کیفیت خوبی نداشتند و در کوتاه مدت کارایی خود را از دست می دانند و نارضایتی مشتریان را به همراه داشتند.

در همان دوران یکی از سهامداران شرکت Dri-Mark که تولید کننده این محصولات بودند توانست با استفاده از فولاد نوع دیگری از تخته سفید ها را بسازد، ولی در شرکت استقبال چندانی از ایده وی نشد. به همین دلیل او شرکتی دیگر تاسیس کرد و توانست با فولاد لعاب کاری شده نسل جدید وایت برد ها را بسازد.

با پیشرفت تکنولوژی و ابداع متریال جدید روش ساخت وایت برد ها به کلی تغییر یافت. با لعاب دادن به ورق های مغناطیسی نسل جدید وایت برد ها ساخته شد. ورقه های مغناطیسی بسیار ارزان تر از ملامین هستند به همین دلیل تخته وایت بردهای جدید قیمت کمتری نسبت به وایت برد های قدیمی داشت. همچنین کیفیت و کارایی آنها بسیار بهتر بود.

رفته رفته روش های ساخت تخته سفید ها تغییر پیدا کرد. امروزه در ساخت تخته وایت برد ها از ورق های صمغ که با کاغذ مخلوط شده اند استفاده می گردد. ورقه های تخته سفید معمولا روی ورقه های چوبی متصل می شوند.



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.068 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت