تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

فولاد مارکت Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/27 04:49:22 ب.ظ
فولاد مارکت

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 15

ورق رنگی نوعی ورق آهنی می باشد که عنصر پایه آن گالوانیزه می باشد. نحوه رنگ کردن ورق های گالوانیزه به این صورت است که ابتدا این ورق ها در کوره پخته می شوند، سپس رنگ های آنها نیز در کوره و تحت گرما به آنها اضافه می شود بنابراین رنگ ها کاملا به خورد ورق می روند و برای جلوگیری از خوردگی ورق ها یک پوشش فلز روی، به ورق گالوانیزه اضافه می شود که در حدود 35 میکرون است.

ورق گالوانیزه رنگی در رنگ های مختلف سفید یخچالی، قرمز، قهوه ای سوخته، آبی، بنفش، صورتی و نارنجی وجود دارد. ورق رنگی هم توسط کارخانه های ایرانی نظیر کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، فولاد بهمن، سمنان و هفت الماس و توسط کارخانه های وارداتی مانند چین عرضه می شود.

همچنین یکی از انواع ورق رنگی گالوانیزه، ورق رنگی شیروانی است که یک ورق گالوانیزه ارزان است و انواع مختلفی دارد و هرکدام برای کاربری خاصی است.

ورق رنگی در صنایع مختلفی همچون تولید لوازم خانگی ، صنایع ساختمانی ، صنایع فلزی (کابینت سازی و بدنه ی کامپیوتر)، لوازم خانگی و همچنین در صنعت حمل و نقل مانند ساخت کانتینر کاربرد دارد.

برای خرید ورق رنگی و اطلاع از قیمت ورق گاوانیزه، قیمت ورق رنگی و همچنین اطلاع از قیمت ورق آهن می توانید به سایت فولاد مارکت مراجعه کنید.


https://foladmarket.com

آدرس دفاتر فروش: بازار اهن شاد اباد پاساژ ۱۱۰ پلاک ۴۲

۴۵ متری زرند مجتمع پارسه پلاک ۶


شماره های تماس:

09122833844

02166675633




تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.097 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت