تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

jahanagahan Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/24 04:41:16 ب.ظ
jahanagahan

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12

3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
همواره انتخاب کالا و لوازم منزل از میان تعداد بسیار زیاد برندها ، برای خانواده ها کاری بسیار سخت تلقی می شود. زیرا امروزه تعداد بسیاری از برندها و محصولات مختلف در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید محصولات خانگی می پردازند و مشتریان می توانند با توجه به بودجه و سلیقه خود به خرید هر کدام اقدام کنند.

آنچه مسلم است عدم دقت کافی مشتریان قبل از خرید این لوازم است که باعث می شود آنها دچار ضرر های مالی شوند. برای مثال خریداران معمولا قبل از آنکه به خوبی بدانند به دنبال چه محصولی و با چه ابعادی هستند و فقط با توجه به زیبایی و تبلیغاتی که برای آن محصول مورد نظر شده است ، اقدام به خرید می کنند و پس از آنکه برای مدتی از آن استفاده کردند در میابند ، کالایی که تهیه کرده اند اصلا مناسب فضا و سبک زندگی آنها نیست.
• برخی از خصوصیات یخچال فریزرهای مناسب :
1. برای دسترسی و آسانی استفاده از یخچال فریزرها بهتر است ، فریزر در قسمت پایین قرارداشته باشد.
2. برای آنکه به دلیل باز و بسته شدن مداوم یخچال برای برداشتن آب و یخ در مصرف انرژی جلوگیری کنید ، بهتر است یخچال فریزرهایی تهیه کنید که روی درشان قسمت آبریز داشته باشند.
3. بهتر است قفسه های فریزر دارای قفسه های متحرک باشند تا به راحتی بتوان به محتویات درون آنها دسترسی پیدا کرد.
در زیربه توضیح برخی از کارخانه های ایرانی می پردازیم که به تولید یخچال مشغول هستند.
• امرسان
این شرکت در سال 1360 فعالیت خود را آغاز نمود و اولین خط تولید یخچال فریزرهایش در سایز 16 فوت بوده است. این یخچال فریزرها دارای خصوصیات منحصر به فردی از جمله : طراحی زیبا و توانایی تولید سرمای خوب بودند. در طول سال ها ، این شرکت توانست روز به روز بر کیفیت ، زیبایی و تنوع محصولات خود بیفزاید و مدل های جدیدی را به بازارعرضه کند.
• الکترواستیل
الکترواستیل حدود 45 سال است که به تولید محصولات سرما زا از جمله : سردخانه ، یخچال ، فریزرهای صنعتی و خانگی و … مشغول است. این شرکت علاوه بر تولید به اختراع محصولات کاربردی و به روز مشغول است و تمامی محصولات را قبل از آنکه به مشتری تحویل دهد مورد آزمایش قرار می دهد.


قائم سرویس تعمیرگاه یخچال های ایرانی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.088 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت