تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nik952148 Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/22 09:16:12 ق.ظ
nik952148

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 27
مکان: تهران

مرکز تهیه و پخش انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان نیک صدرا صنعت برترین وارد کننده انواع بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان ، گریس صنعتی می باشد . این مرکز با منظور تامین و تهیه انواع بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی با هدف همکاری با صنایع مختلف همکاری صمیمانه خود رو اعلام میدارد.


بلبرینگ در ریشه کلمه ای است انگلیسی که از دو واژه Ball به معنی توپ و Bearing به معنی یاتاقان تشکیل شده و در کل به معنای یاتاقان توپی می باشد .
یاتاقان ها شامل انواع مختلف بلبرینگ و رولبرینگ می باشند که هر کدام خود دارای انواع دیگری می باشند که در کاربرد های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.
بیرینگ ها از خانواده یاتاقان ها می باشند و از پر کاربرد ترین ابزار ها در صنایع مختلف از جمله خودرو سازی ، صنایع فولاد ، انواع موتورها و صنایع پرکاربرد می باشند
بلبرینگ ها دارای انواع مختلفی می باشند که هرکدام دارای کاربرد خاص می باشد به صورت کلی بلبرینگ ها می توانند انواع بارهای محوری و شعاعی را تحمل کنند.
رولبرینگ ها به جای غلطک دارای استوانه هایی می باشند که در مواردی که احتمال خرد شدن گوی ها به دلیل فشار بیش از اندازه در بلبرینگ می باشد از انواع رولبرینگ استفاده می شود.
همچنین می توانید جهت استعلام قیمت و خرید انواع بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان و گریس صنعتی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان ، بیرینگ ، گریس صنعتی
تبلیغات
ajaxbolt Offline
#2 ارسال شده : 1398/06/19 02:23:14 ب.ظ
ajaxbolt

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: Kabol

البته که بلبرینگ خودش در واقع نوعی رولبرینگ هست با این تفاوت که از میان انواع مختلف ساچمه بکار رفته در رولبرینگ ها بلبرینگ ها فقط ساچمه کروی دارند. در کل بلبرینگ ها روان تر از رولبرینگ ها کار می کنند چرا که ساچمه گرد محدودیت در زاویه دورانی نداره اما رولبرینگ ها با ساچمه های سوزنی، استوانه ای و بشکه ای اندکی محدودیت در گردش دارند. رولبرینگ سوزنی حجم بسیار کمی رو اشعغال می کنه و سطح تماس بالایی هم داره اما یکم دمای ناشی از اصطکاکش بیشتر از باقی رولبرینگ ها هست.
صنایع پیچ و مهره آژاکس
ajaxbolt Offline
#3 ارسال شده : 1399/04/14 12:28:05 ق.ظ
ajaxbolt

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: Kabol

بلبرینگ ها با برند های بسیاری در ایران برای کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پر مصرف ترین نوع بلبرینگ ها در صنایع بلبرینگ خودرو می باشد که در قسمت های مختلفی از خودرو ها مورد استافده قرار می گیرد. بلبرینگ خودرو را می توان به بلبرینگ چرخ خودرو، بلبرینگ گیربکس خودرو، بلبرینگ کلاچ خودرو و بلبرینگ دینام خودرو دسته بندی نمود. در این بین بلبرینگ چرخ خودرو به سبب قرار داشت تحت تاثیر نیروی وزن خودرو، شتاب های تند شونده و کند شونده مختلف تحت بیشترین میزان تنش ها قرار دارد. بلبرینگ خودرو ها با برند های مختلفی در ایران وارد می شوند. برای برخی از خودرو ها مانند خودروهای تولید اروپا استفاده از بلبرینگ های با برند های اروپایی بالاخص آلمانی مانند بلبرینگ FAG آلمان با طول عمر بسیار بالا می تواند نقشی موثر بر افزایش طول عمر اتصال داشته باشد.
صنایع پیچ و مهره آژاکس
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.341 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت