تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nbtfd234 Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/21 07:05:27 ق.ظ
nbtfd234

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 52
مکان: تهران

خرما عسلی که به رطب زرد هم شهرت دارد یکی از محصولات خرما خاص منطقه شهرخشت از توابع شهرستان کازرون است. این خرما در بازار ایران به خوبی شناخته شده است و بسیاری از مردم به دلیل شهد فراوان و مزه فوق العاده ای که دارد این نوع خرما را در سفره خود جای داده اند.
خرمای زرد عسلی در مرحله خارک و رطب زردرنگ متمایل به قهوه ای روشن که در این مرحله بسیار شیرین و و خوش طعم می باشد و در این مرحله به آن رطب زرد عسلی می گویند.در این حالت است که مشتریان زیادی از بازار داخلی و خارج از کشور را به خود اختصاص داده است.
برترین شرکت صادراتی داخلی که جایگاه ویژه ای در امر صادرات خرما عسلی را دارد، شرکت کریستال است. خرمای زرد عسلی کریستال جزو مرغوب ترین خرماهای صادراتی است که طرفداران آن بخاطر طعم و قیمت مناسب آن را برگزیدند.
این نکته قابل ذکر است که دمای نگهداری مناسب برای خرما زرد عسلی برای مدت طولانی و نگهداری بهتر، دمای بین 15- تا 20- سانتی گراد می باشد.
خرما عسلی دارای انواع ویتامین های A ,B ،C ,E می باشد که برای تنظیم تمامی ارگان های بدن از ضروریات محسوب می شوند. همین موضوع باعث شده است که خرما عسلی به عنوان یکی از منابع غنی ویتامین شناخته شود که برای بسیار از مشکلات استخوانی، عفونی و سرما خوردگی مناسب شناخته شود. ضمن اینکه ویتامین B موجود در خرما عسلی یکی از بهترین مکمل ها برای تقویت اعصاب است.
از شربت خرما عسلی که با آب جوشانده شود و تهیه شود برای رفع مشکل سنگ مثانه و یا ناراحتی های گوارشی و مشکلات یبوست مزمن استفاده می شود. خرما عسلی طبع بسیار گرمی دارد و برای افرادی که طبع سرد دارند توصیه می شود. خرما عسلی به عنوان یکی از مواد غنی برای افرادی که دچار سرد مزاجی و یا مشکلات جنسی هستند بسیار توصیه می شود. خوردن 3 تا 5 عدد از این خرما در روز انرژی فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت.
هر چند از گوشت خرما عسلی برای تهیه انواع کیک و حلوا و لواشک و یا مواد غذایی دیگر نیز استفاده می شود و می توانید در صورت عدم استفاده از خرما در مدت مشخصی با جدا کردن هسته و کلاهک میوه از آن به عنوان یک قند طبیعی و سالم برای پخت بسیاری از این مواد غذایی استفاده کنید و یا آن را جوشانده و از شیره و جوشانده آن برای تهیه انواع شربت و نوشیدنی استفاده کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.257 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت