تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

jahanagahan Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/02 10:38:34 ب.ظ
jahanagahan

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12

3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
هنگامی که یخچال شما به طور درست خنک نمی کند و به دلیل داشتن نوسانات دمایی ، خطر فاسد شدن غذاها افزایش میابد.چند دلیل برای خنک نشدن یخچال وجود دارد:
کویل کندانسوردر زیر دستگاه قرار دارد. گرما را از طریق عبور از این کویل ها به حداقل می رسد. اگر این کویل ها کثیف شوند، کویل ها به طور موثر نمی توانند گرما را به حداقل برسانند.
همانطور که کویل ها کثیف تر می شوند، یخچال و فریزر کمتر کارآمد می شود.این باعث می شود یخچال به سختی کار کند تا بتواند آن را خنک نگه دارد و دمای آن نمی تواند درجه خنک کننده مناسب را برای یخچال ایجاد کند.
گرما از جسم گرم به جسم سردتر منتقل می شود.تا زمانی که درجه حرارت آنها برابر شود.بنابراین، هنگامی که غذای گرم را در یخچال سرد قرار دهید، گرما از مواد غذایی گرم به سمت هوای سرد جریان می یابد. مواد غذایی شروع به خنک شدن می کنند.
درجه حرارت مواد غذایی پایین می رود.به همین دلیل جریان هوا در داخل یخچال بسیار مهم است.فن در داخل یخچال قرار می گیرد تا به طور مستمر داخل یخچال گردش هوا ایجاد کند.



تعمیر یخچال قائم سرویس
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.085 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت