تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arg89 Offline
#1 ارسال شده : 1398/02/31 10:41:37 ق.ظ
arg89

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

چمن مصنوعی، اینجا، آنجا، همه جا!!
اینکه «آیا چمن مصنوعی، به درد فضای داخلی ساختمان می‌خورد؟» سوالی است که در ذهن بسیاری از دوست داران نوآوری و تغییر در طراحی به وجود می‌آید. در این مطلب تلاش کرده‌ایم، نمونه‌هایی از انواع کاربرد چمن مصنوعی در فضای داخلی را مرور کنیم، ببینیم کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی چیست و ترجیح دادیم از یکی از به ظاهر عجیب‌ترین انواع کاربرد چمن مصنوعی شروع کنیم: «چمن مصنوعی در بین مبلمان ویلای شخصی»!!

چمن مصنوعی، تلطیف کننده محیط های اداری
تقریبا همه ما، فضای بسیار رسمی، جدی و بعضا پرتنش اداری را تجربه کرده‌ایم؛ جایی که کارکنان و ارباب رجوع آنها، در چارچوب ضوابطی معین، در ساعاتی معین، کاری معین را انجام می‌دهند. چنین فضایی، می‌تواند تا حد زیادی خشک و غیرمنعطف باشد. سوال اینجاست؛ آیا با اعمال تغییراتی اندک در دکوراسیون و عناصر تشکیل دهنده محیط، می‌توان نشاط و طراوت را به چنین فضایی اضافه کرد؟ در بسیاری موارد، قرار دادن چند گلدان گل طبیعی، تاثیری ملموس بر تلطیف فضای کار برجا می‌گذارد. اما در اینجا قصد داریم، یک پیشنهاد راه گشای دیگر را به فهرست اقلام نشاط آور محیط، اضافه کنیم: «چمن مصنوعی ».

📷

نصب چمن مصنوعی در نقاط مشخصی از محیط کار، تا حد بسیار زیادی در تلطیف فضای کار تاثیرگذار است.

کاربرد چمن مصنوعی می‌تواند در اداره‌ها و محل‌های کار، فضای آرامش بخشی را ایجاد کند. با افزودن ظاهری تازه و به روز به یک اتاق کنفرانس یا سالن انتظار می‌توانید تغییری اساسی در آنها ایجاد کنید. همچنین به مراجعه کنندگان و کارمندان نشان دهید که چقدر به ظاهر محل کارتان اهمیت می دهید. مسئله مهم اینجاست که اگر چمن مصنوعی می‌تواند فضایی بسیار رسمی و جدی مانند اداره را به فضایی بانشاط تبدیل کند، آیا در سایر فضاهای کار و زندگی نیز می تواند تاثیرات مشابهی داشته باشد؟ پاسخ مثبت است.

مکان سنجی نصب چمن مصنوعی در فضای داخلی، مهم است
چمن مصنوعی و «سبزی و نشاطی» که در رنگ و طرح آن نهفته است، فضا را زیبا می‌کند و در هر مکان و زمانی می‌تواند استفاده شود. در واقع، کاربرد چمن مصنوعی به روش‌های مختلف امکانپذیر است، و این مساله یکی از بزرگترین مزایای این محصول به شمار می‌رود. کاربرد این نوع چمن مصنوعی به حیاط پشتی یا جلوی خانه شما محدود نمی‌شود و تقریبا در تمامی مکانهایی که تصورش را می‌کنید کاربرد دارد. در صورتی که موقعیت قرارگیری چمن مصنوعی را درست انتخاب کنید، می‌تواند فضایی متفاوت و با نشاط و بعضا فضایی لوکس و کاربردی پدید آورد.

کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون درون خانه
اگر در منزلتان اتاقی اضافه دارید که می‌توانید دکوراسیون آن را کمی زنده‌تر کنید، کاربرد چمن مصنوعی بهترین انتخاب است. ایده‌های خلاقانه با کاربرد این محصول جان می‌گیرند؛ از هماهنگ کردن دیوارها و زمین یک اتاق گرفته تا ایجاد اتاقی به رنگ سبز برای بازی و سرگرمی می‌تواند نمونه‌هایی از طرح های خلاقانه به شمار آید. ایجاد فضاهایی که تمام اعضای خانواده، از آقایان گرفته تا خانمها و بچه‌ها، از حضور در آن لذت ببرند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.096 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت