تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1398/02/28 10:53:32 ق.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران


زمانی که علاقه نواختن یک ساز را در خود احساس می‌کنیم و وقت و هزینه‌ای را برای آن صرف می‌کنیم باید به دنبال نتیجه آن باشیم. آموختن یک ساز تنها خرید آن و پرداخت هزینه کلاس‌های موسیقی نیست. گام بزرگی که باید در این راستا بردارید تمرین موسیقی است. اما برای این مرحله نیز باید وقت بگذارید. پشتکار شما در این مرحله نشان می‌دهد که آیا شما یک نوازنده خوب می‌شوید یا خیر.

اما نوازندگی فقط تمرین نیست. شما باید در مرحله اول ساز مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید و در یک آموزشگاه معتبر دوره آموزش موسیقی ببینید. سپس بعد از هر جلسه آموزش، برای تمرین موسیقی خود وقت بگذارید. در ماه‌‎های اول ممکن است کمی اعتماد به نفس خود را از دست بدهید؛ طبیعی است. به هر حال درگیر آموزش یک هنر جدید هستید. اما در کنار همه این موارد دو موضوع مهم دیگر برای موفقیت شما در هنر موسیقی شرط است. علاقه و استعداد. این دو مشخصه را باید در خود جستجو و درک کنید. اگر به ساز و موسیقی علاقه زیادی دارید دلیل محکمی برای استعداد نواختن نیست. اما اگر تمامی این شرایط برای شما مهیا باشد ورود شما را به دنیای نوازندگی و موسیقی خوش‌آمد می‌گوییم.

برای تمرین یک قطعه جدید چه کنیم؟
در تمرین‌های اول نگران نباشید و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. سعی کنید یک نسخه تصویری از نواختن استادتان تهیه کنید. اگر چنین امکانی را نداشتید باز هم راه‌حلی برای درست نواختن دارید. با تکیه بر دفترچه نت خود تمرین را آغاز کنید. اما نکته بسیار مهم این است که در همان روز آموزش، تمرین موسیقی را انجام دهید. وجود وقفه در تمرین احتمال فراموشی نکات را در ذهن شما بالا می‌برد. یادتان باشد هر قطعه‌ای که امروز به خوبی می‌نوازید، در گذشته برای شما سخت بوده و تازگی داشته است. اما شما بر اثر تمرین مداوم و اصولی توانسته‌اید آن را به خوبی درک کنید.

نت‌های قطعه جدید را چندین بار بررسی و در ذهن خود مرور کنید. حرکات ریتم آن را تمرین کنید. سپس دست‌های خود را در جای صحیح روی ساز جایگذاری کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از نواختن و تمرین، حرکات دست خود را به صورت تمرینی بر روی ساز تغییر دهید. با این کار انگیزه برای نواختن پیدا می‌کنید. زمانی که بر حرکات دست خود مسلط شدید حال نوبت این است نواختن را شروع کنید. البته آرام آرام. نیازی نیست از همان ابتدا سرعت دستان خود را بالا ببرید. شما باید گام‌های تمرین را آرام بردارید تا به یک نتیجه درست برسید.

نکاتی برای تمرین موسیقی
همیشه ساز خود را در دسترس و جایی که برای تمرین راحت هستید قرار دهید. این به شما کمک می‌کند که تا احساس کردید می‌توانید بنوازید، بدون آن که چند دقیقه مشغول درآوردن ساز از کیفش باشید، آن را در دستانتان بگیرید و به تمرین بپردازید.

بهترین لحظه را برای تمرین موسیقی خود در نظر بگیرید. احساس خستگی نکنید. ترجیحا فضا آرام باشد تا تمرکز شما کاملا بر روی تمرین باشد. با هر بار تمرین به نت‌ها و حرکات دست خود نگاه کنید تا در ذهنتان به خوبی بماند. همچنین سعی نکنید ساعات تمرین را در هر نوبت زیاد کنید. این کار باعث دلزدگی شما از موسیقی می‌شود. اما یک نظم مناسب برای تمرین داشته باشید. برای مثال یک برنامه‌ریزی صحیح برای خود داشته باشید. به خود قول دهید هر روز سر یک ساعت مخصوص به تمرین موسیقی بپردازید.

شما باید تمرین را به صورت روزانه انجام دهید تا بهره‌وری لازم را از این زمان‌ها ببرید.

گاهی قطعه ضبط شده را گوش دهید. در نسخه شنیداری موسیقی می‌توانید ضعف صدای تولید شده توسط نواختن خود را بشناسید.
تبلیغات
dongdong8 Offline
#2 ارسال شده : 1398/03/24 12:21:04 ق.ظ
dongdong8

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 100
مکان: dongdong8

air force 1
yeti cup
prada outlet store
nike air max
coach factory outlet
bape clothing
pandora jewelry official site
ugg outlet
atlanta falcons jersey
mcm outlet
michael kors outlet store
nike outlet store
匡威英国官网
minnesota twins jerseys
coach outlet
christian louboutin outlet
coach factory outlet
converse uk
coach outlet
fitflop shoes
philadelphia eagles jerseys
buffalo bills jerseys
ugg outlet
gucci handbags
ralph lauren sale clearance
ugg canada
coach outlet
nba jerseys
pandora charms sale clearance
moncler outlet
miu miu handbags
christian louboutin sale
michael kors outlet
cheap jordans for sale
fjallraven kanken
ralph lauren polo shirt
stone island clothing
cheap jordans
ed hardy clothing
barcelona jerseys
coach outlet online
celine handbags
costa sunglasses
manolo blahnik
nike air max
ugg outlet
nike outlet store
pandora uk
ed hardy outlet
mlb jerseys
new england patriots jerseys
adidas shoes
giuseppe zanotti outlet
mcm outlet
cheap soccer jersey
pandora outlet
balenciaga sneakers
coach factory outlet
pandora jewelry
adidas
kendra scott rings
mbt outlet
pandora jewelry
supreme clothing uk
coach outlet
oakland raiders jerseys
pandora outlet
adidas outlet
coach outlet clearance
air jordan
philadelphia phillies jerseys
roshe run
ralph lauren outlet
converse
ugg boots
detroit lions jerseys
pandora jewelry
true religion jeans
ugg schweiz
christian louboutin
dolce and gabbana outlet
coach outlet store
coach outlet
coach factory outlet
coach outlet
oakley sunglasses
coach outlet
coach bags
cheap nhl jerseys
coach outlet
匡威英国官网
christian louboutin outlet
louboutin outlet
jordan 4
true religion outlet store
hermes outlet
jordan shoes
cheap jordans
hydro flask sale
coach outlet online
a bathing ape
ugg boots
coach factory outlet
instyler ionic styler
coach outlet
nike air max
cheap ugg boots
david yurman sale
chi flat iron
fila shoes
coach factory outlet
birkenstock outlet
cincinnati bengals jerseys
qqq
proritm Offline
#3 ارسال شده : 1399/01/14 08:03:10 ب.ظ
proritm

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6

موسیقی کودک(ارف) چیست

در قدم بعد حرکت های ایمایی بابدن، حرکت­های خلاق و البته حرکات موزون را به صورت گروهی یاد می گیرند. همراهی همزمان جزییات توضیح داده شده با سازهای مربوط، گام بعدی آموزش اساتید است.

در این میان کودکان با اسامی نت­ ها و شکل الفبایی آن ها، شکل نت­ها (گرد و سیاه و سفید وچنگ و…) مفهوم میزان و خط میزان، دیکته ریتم ، کلید سل و خط موسیقی ،جایگاه نت­ها در خط موسیقی، میزان­های ساده و ترکیبی، مفهوم دیز وبمل، رقص­های سه ضربی و چهار ضربی، سازشناسی(معرفی سازهای ایرانی و جهانی )، آمادگی برای اجرا و نواختن فلوت ریکوردر آشنا می ­شوند و به راحتی آنها را می آموزند.

همچنین ما اعتقاد داریم آموزش اجرای موسیقی کودکان در جمع و هم­ نوازی با سایر سازها‍ تاثیر مثبتی بر احساس لذت کودک گذاشته و مقدمه ای برای بالا بردن اعتماد به نفس او برای نواختن و خواندن آهنگ­های دلخواه بین خانواده و دوستان است.
آموزش موسیقی کودکان از چه سنی امکان پذیر است؟
محققان دانشگاه برکلی معتقدند سن مناسب اموزش موسیقی به کودکان برای شروع موسیقی 2 سال تا 3/5 سال بوده و سن شروع نواختن سازهای ابتدایی از 3/5 سال تا 5 سال بوده و سن شروع نواختن سازهای جدی از 5 سال به بالا می باشد.

کلاسهای گروه سنی 2 تا 3/5 سال معمولاً فقط جنبه آشنایی با موسیقی دارد و جنبه آموزشی نداد. حتی بسیاری از دانشمندان معتقدند که آشنایی کودک با موسیقی از دوران بارداری مادر نیز می تواند آغاز گردد. آموزشگاه موسیقی ریتم آوا از سن 3/5 به بالا برای دوره های آموزشی پذیرش میکند.
ایا کلاس موسیقی برای کودکان خوب است؟
بسیاری از اساتید موسیقی معتقد هستند که اگر فرزند خود را زودتر از آنچه لازم است به کلاسهای موسیقی کودکان بفرستید ممکن است، استعداد موسیقی آنها را برای همیشه کور کنید.
کودک ممکن است در صورت برخورد با دشواری های فراگیری ساز نا امید شود و اعتماد بنفس خود را برای مدت زیادی از دست دهد، این امر می تواند برای او در سایر زمینه های زندگی از جمله مدرسه نیز مضر باشد. بسیاری از کودکانی که در سنین زیر ۸ سال به کلاسهای آموزش موسیقی جدی فرستاده می شوند دچار چنین مشکلاتی خواهند.
۱) اگر از زیر ۸ سال می خواهید موسیقی را وارد زندگی فرزند خود بکنید، فلوت ریکوردر بهترین انتخاب است. تجربه نشان داده است از زمانی که کودک انگشتان خود را با اختیار به حرکت در می آورد، می تواند هنرآموز فلوت باشد.
۲) برعکس مورد اول پیانو را باید زمانی شروع کرد که کودک حد اقل بتواند در حالت ایستاده به کلاویه ها تسلط نسبی داشته باشد و قدرت فیزیکی آن برای فشار دادن کلاویه ها کافی باشد.
۳) سازهای زهی از خانواده ویلن معمولا" از سن شش سالگی زودتر شروع نمی شوند، ضمن اینکه یقینا" باید با سازهایی در ابعاد کوچکتر مثل یک هشتم یا یک چهارم آموزش را آغاز کرد.
۴) سازهای بادی بجز فلوت ، ریکوردر معمولا" هنگامی شروع می شوند که دندانهای اصلی کودک رشد کرده باشند و کودک قدرت کافی برای دمیدن در ساز را دارا باشد. همچنین چون این سازها کمتر در ابعاد کوچکتر موجود هستند باید دقت کرد که آیا وضعیت فیزیکی کودک توانایی اجرای ساز را دارد یا خیر.
ritmava
ریتم آوا
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.812 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت