تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

borho Offline
#1 ارسال شده : 1398/02/22 07:12:35 ق.ظ
borho

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

با خرید ملک با قیمت های بسیار بالا یا بسیار پایین در ترکیه، ضمانتی برای اخذ اقامت وجود ندارد. در ترکیه نیز مانند بسیاری از کشور های دیگر، قیمت املاک مشخص است. اما به دلیل آنکه مهاجران با بسیاری از قوانین و اطلاعات مربوط به خرید خانه آشنایی ندارند، دچار مشکلات زیادی می شوند. اما در این پست شما را با روش ها و راه حل هایی در خرید خانه در ترکیه آشنا می کنیم تا ملک را با قیمت مناسب خریداری کنید.

- در ابتدا باید به یک شرکت یا موسسه املاک معتبر و دارای مجوز مراجعه نمایید که تمامی امور املاک شما به صورت قانونی انجام شوند.
- برای خرید خانه ی مورد نظر خود باید از پیش برنامه ریزی کرده و همچنین هدف خود از خرید ملک در ترکیه را مشخص نمایید. ملک های موجود در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید به نسبت خانه های موجود در حاشیه شهر گران تر هستند. پس باید انتخاب کنید که در محله های بومی سکونت کنید یا در محله های نزدیک به مرکز که اغلب توریستی هستند.
- خانه هایی که پیش فروش می شوند (در حال ساخت هستند) نسبت به خانه های آماده ی تحویل، قیمت های مناسب تری دارند.
- دولت ترکیه به جهت حمایت اتباع خارجی در خرید ملک در این کشور و اطمینان آنها، از اوایل سال جاری ارائه گزارش بازرسی و کارشناسی املاک را در هنگام خرید الزامی کرد. از این رو همه خریداران ملزم هستند در هنگام خرید ملک، این گزارش را به اداره مربوطه ارائه دهند. هدف از ارائه گزارش بازرسی و کارشناسی املاک، خرید ملک به قیمت مشخص و مطابق با ارزش واقعی آن می باشد. خریداران با تصویب این قانون، مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر و غیر معقول برای خانه نمی شوند.
- ملک های بسیار ارزان در ترکیه در اکثر موارد مشکلاتی دارند که ارزان هستند پس مراقب افرادی که به این نیت ملک خود را به شما می فروشند باشید. املاک بسیار ارزان در ترکیه معمولا مشکلاتی از قبیل جریمه پرداخت نشده یا وام های بانکی به تعویق افتاده دارند.
- اگر بودجه کمی برای خرید خانه در ترکیه دارید، می توانید از بانک های ترکیه وام خرید ملک اخذ نمایید.
- برای آنکه در خرید ملک هزینه های خود را کاهش دهید، می توانید ملک های دست دوم و قدیمی نیز خریداری کنید. واضح است قیمت این نوع املاک در مقابل خانه های نو و تازه ساخت، ارزان تر می باشند.
- املاک در شهر های استانبول، آنکارا و ازمیر به نسبت دیگر شهر های ترکیه گران تر می باشند. از طرفی قیمت ملک در محله های مختلف این شهر ها نیز با هم تفاوت دارند. پس قیمت ملک بستگی به انتخاب شما دارد.
تبلیغات
easyseo Offline
#2 ارسال شده : 1398/06/28 09:01:06 ب.ظ
easyseo

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: iran

شرکت مشــــاوره ما همراه استیت با چندین سال سابقــــه درخشان و تخصصــى در زمینــه خــرید و فروش املاک مسکونی و تجاری در شهر استانبول، بعنوان مشاور معتبر و قابل اعتماد براى تمام افرادى است که شهر استانبول را به عنوان یکى از مقاصد خود جهت سرمایه گذارى و خرید ملک انتخاب مى کنند. مـــــــشاوران شرکت همراه استیت خدمات خود را با توجه به نیاز، سلیقه و توانایى مالى شما جهت خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذارى در ترکیه به شما معرفی می کنند. ماموریت و هدف شرکت ما صرفــــــا فروش ملک نیست، هدف اصلی ما ارائه مشاوره صحیح و دقیق به شما هم وطنان عزیز در راستای اینکه که انتخاب صحیحی را تجربه کنید.

https://hamrahestate.com/wp-content/uploads/2019/09/hamrah-estate-13-760x410.jpg


از سوی دیگر دفاتر و شرکت های زیادی در ایران مشغول کار هستند که مسئولیت خرید ملک در ترکیه را بر عهده می گیرند و تمام مراحل آن را انجام می دهند و قیمت ملک در ترکیه به پول ایران را به اطلاع ایرانی ها می رسانند.
البته ناگفته نماند که نباید به هر شرکتی در این باره اعتماد کرد. برخی شرکت های تقلبی و سودجو قیمت ملک در ترکیه به پول ایران را به مشتریان از همه جا بی خبر و بی تجربه توضیحات اشتباه می دهند و از بی اطلاعی و سادگی مشتریان سو استفاده می کنند.
اگر کسی قصد خرید خانه در ترکیه و شهرهای مختلف آن از جمله آنکارا، استانبول، آنتالیا، آلانیا و… را دارد باید از طریق شرکت های معتبر اقدام کند و برای اطلاع از قیمت ملک در ترکیه به پول ایران نباید سراغ هر منبع نامعتبری برود که در دام سودجویان نیفتند و اطلاعات غلطی را درباره قیمت ملک در ترکیه به پول ایران در اختیار افراد قرار نگیرد و مابقی اطلاعات لازم و ضروری برای خرید خانه در ترکیه را به درستی دریافت کند.
طبق اطلاعات موجود از منابع معتبر در زمینه املاک، قیمت ملک در ترکیه به پول ایران بسیار به صرفه تر و بهتر از خرید خانه در شهرهای ایران است.
مثلا با پولی که شما می توانید در تهران یک خانه ی کوچک بدون امکانات زیاد بخرید اگر با همان شرایط، قیمت ملک در ترکیه با پول ایران را حساب کنید با پولی که در دست دارید می توانید در کشور ترکیه خانه ای با امکانات استخر، سونا، جکوزی و … را بخرید و صاحب خانه ای بسیار بهتر شوید.
در واقع قیمت ملک در ترکیه به پول ایران بسیار مناسب تر از قیمت خانه در داخل کشور است و شما می توانید با همان مقدار پولی که در دستتان دارید و برای خرید خانه پس انداز کرده اید صاحب خانه ای بسیار بهتر شوید و این نشان دهنده ی این نکته ی مهم است که قیمت ملک در ترکیه به پول ایران بسیار مناسب تر از خرید خانه در ایران و به خصوص در کلان شهرهایی همانند تهران است‌.
در واقع آنکارا و استانبول جزو کلان شهرهای ترکیه محسوب می شوند و نیز در این شهرها و شهرهای دیگر ترکیه خانه هایی وجود دارد که امکانات بسیار زیادی دارند و شما می توانید با قیمت مناسب آن ها را بخرید و از امکانات بالای آن ها بهره ببرید. این نشان دهنده ی قیمت مناسب ملک در ترکیه به پول ایران است.
دولت ترکیه نیز تدابیر ویژه ای برای مناسب نگه داشتن قیمت خانه در کشور ترکیه و شهرهای متفاوتش اندیشیده تا مهاجران بیشتری را جذب کشور خود کند و این امر باعث شده تا قیمت ملک در ترکیه به پول ایران بسیار بهتر از قیمت خانه در داخل کشور باشد و ایرانی های زیادی وقتی از قیمت ملک در ترکیه به پول ایران مطلع می شوند، تصمیم به خرید خانه در ترکیه می گیرند و برای این کار اقدام می کنند. در واقع محرک اصلی آن ها مناسب بودن قیمت ملک در ترکیه به پول ایران است‌.
قیمت خانه در ترکیه به نسبت شهر ،محله و موفعیت همچنین متراژ ،امکانات متفاوت است ولی در شهر استانبول در مناطق اروپایی و مناطق متوسط به بالا قیمت سوییت بدون خواب ۳۵ متری ۱۳۰ ملیون تومان به بالا ، یک خوابه از ۱۶۰ میلیون تومان ، دوخوابه از ۱۸۰ میلیون تومان ، آپارتمان سه خوابه از ۲۰۰ میلیون تومان به بالا می باشد همچنین ویلاهایی دوبلکس از پانصد میلیون تومان به بالا می باشد قیمت ها بصورت حداقلی عنوان شده است

ویرایش بوسیله کاربر 1398/06/28 09:04:17 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

طراحی سایت | مکمل بدنسازی | خرید ملک در ترکیه
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.104 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت