تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

minagarmehei Offline
#1 ارسال شده : 1398/01/25 06:00:09 ب.ظ
minagarmehei

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
استرالیا جزو کشورهای وسیعی است که در نیمکره جنوبی جهان واقع شده است. این کشور ششمین کشور پهناور جهان محسوب می شود و یکی از مهمترین کشورهای قاره اقیانوسیه است. دلیل آن محاصره شدن این کشور با اقیانوس های بزرگ دنیا است. آب و هوای استرالیا معتدل است و با توجه به تعداد بالای جاذبه های گردشگری سالیانه توریست های زیادی را به خود جلب می کند. شرایط مساعد اقتصادی و کاری باعث افزایش نرخ مهاجرت به استرالیا شده است. اگر می خواهید به این کشور سفر کنید باید به کمک سفارت استرالیا در ایران برای ویزا اقدام کنید.

اطلاعات سفارت استرالیا در ایران:

سفارت کشور استرالیا در شهر تهران و در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، خیابان بیست و سوم، پلاک 2 قرار گرفته است. تلفن این سفارت ۸۸۷۲۴۴۵۶ و فکس آن ۸۸۷۱۴۱۲۱ است. این سفارت از روزهای یک شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8.30 صبح تا 12.30 ظهر مشغول به کار است.

مدارک لازم برای دریافت ویزا از سفارت استرالیا

بهتر است قبل از مراجعه به سفارت، برای گرفتن وقت سفارت استرالیا ، از طریق آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. بعد از گرفتن وقت سفارت استرالیا باید مدارک خود را به این سفارت تحویل دهید. تمامی این مدارک باید به زبان انگلیسی توسط یک دارالترجمه رسمی ترجمه شوند و از هر یک از آن ها یک نسخه در پرونده شما قرار داشته باشد. اصل مدارکتان بعد از صدور ویزا به شما برگردانده می شوند.

این مدارک عبارتند از:

گذرنامه
شناسنامه ایرانی
یک قطعه عکس رنگی ۴×۶
کارت پایان خدمت یا معافیت از نظام وظیفه برای متقاضیان ۱۸ تا ۵۰ سال
اثبات توانایی مالی برای ورود به کشور استرالیا (پرینت گردش مالی چند ماه اخیر)
تحویل مدرکی مبنی بر برگشت به ایران، به عنوان مثال اگر دانشجو هستید باید گواهی اشتغال به تحصیل، در صورت کارمند بودن گواهی اشتغال به کار و اگر کارفرما هستید باید جواز کسب خود را به سفارت ارائه دهید.
در مرحله آخر باید به سفارت استرالیا برای صدور ویزا بین 135 تا 1000 دلار پرداخت کنید، توجه داشته باشید اگر درخواست شما برای گرفتن ویزا رد شود، این مبلغ قابل استرداد نیست. از طرفی امکان پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی وجود دارد.

توصیه می کنیم برای ترجمه مدارک به موسسات ترجمه ناتی که مورد قبول بی چون و چرای سازمان های استرالیاست، مراجعه کنید.

نکات مهم برای گرفتن ویزای استرالیا:

برای سفر به استرالیا باید از اعتبار گذرنامه شما حداقل 6 ماه باقی مانده باشد.
اگر از بستگان خود در این کشور دعوت نامه دریافت کرده اید، باید مدارک تابعیت و آدرس دقیق آشنایان خود را به مدارک پیوست کنید.
مدت زمان لازم برای تکمیل پرونده بین 3 تا 5 هفته است.

انواع ویزاهای استرالیا

برای اخذ ویزای استرالیا باید یکی از موارد زیر را در رزومه درخواستی خود داشته باشید.

ویزای مهاجرت همسر

مناسب اشخاصی است که با یکی از شهروند استرالیا ازدواج کرده اند و فرد در صورتی که دو سال با همسر خود زندگی کرده باشد می تواند برای اقامت دائم در این کشور اقدام کند.

ویزای مهاجرت والدین

این ویزا مخصوص آن گروه از اشخاصی است که نیمی از فرزندان آن ها اقامت دائم استرالیا را دارند یا شهروند این کشور محسوب می شوند. به عنوان مثال افرادی که 4 فرزند دارند که حداقل 2 فرزند آن ها در این کشور زندگی می کنند می توانند به کمک آن ها مقیم دائم استرالیا شوند.

ویزای آخرین فرد باقیمانده

اگر تمامی اقوام درجه یک شما در استرالیا زندگی می کنند و در ایران حضور ندارند به کمک این ویزا می توانید وارد این کشور شوید.

ویزای دانشجویی

تمامی افرادی که می خواهند در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری در استرالیا ادامه تحصیل دهند می توانند توسط این ویزا به استرالیا بروند. برخورداری از مدرک زبان آیلتس با نمره بالاتر از 6.5 الزامی است. علاوه بر این فرد باید توانایی مالی خود به مدت حداقل 18 ماه را ثابت کند.

مهاجرت به کمک فعالیت تجاری و سرمایه‌گذاری

ویزای سرمایه گذاری همانطور که نام آن نشان می دهد برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند و به مدت 4 سال اجازه اقامت موقت به افراد را می دهد که تا 2 سال قابل تمدید است. پس از این بازه زمانی فرد می تواند نسبت به گرفتن اقامت دائم اقدام کند.

ویزاهای موقت استرالیا از جمله ویزای گردشگری

افرادی که می خواهند به صورت کوتاه مدت به استرالیا سفر کنند می توانند اقامت موقت را به کمک این ویزاها به دست آورند.

نکات مهم برای به دست آوردن اقامت دائم استرالیا از طریق مهارت و تخصص:

در صورتی که سنی کمتر از 44 سال دارید می تواند نسبت به دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام کنید.
یکی از نکات بسیار مهم برای گرفتن ویزای اقامت دائم از طریق مهارت و تخصص، داشتن سابقه کاری در یک مکان معتبر است و در گواهی شغلی شما باید مواردی مانند مدت زمان استخدام، مقدار حقوق و توضیح وظایف شما ذکر شود. مدت زمان سابقه کاری با توجه به رشته تحصیلی فرق می کند. برای بعضی از رشته های تحصیلی مانند فوق دیپلم های فنی حداقل پنج سال سابقه کار و برای اکثر رشته های دانشگاهی به حداقل 3 سال سابقه کار نیاز است.
مدرک تحصیلی فرد متقاضی ویزای استرالیا باید معتبر باشد. منظور از معتبر برخورداری از مدرک لیسانس و بالاتر است که به تایید مراکز علمی استرالیا برسد. برخورداری از تجربیات کاری شرط کافی برای ورود به کشور استرالیا و فعالیت در این کشور نیست.
همانطور که می دانید زبان رسمی کشور استرالیا انگلیسی است، در نتیجه یکی از مدارکی که هنگام مراجعه به سفارت استرالیا باید ارائه دهید مدرک زبان آیلتس با نمره ای بالاتر از 6.5 است.

اگر هدف شما از اخذ یکی از انواع ویزا، اقامت دائم استرالیاست، پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام، از وکلای مهاجرتی، مشاوره بگیرید. گروه مهاجرتی پاسارگاد مایگریشن با کادری متخصص و مجرب می تواند در این زمینه همراه و مشاور شما باشد.

ویرایش بوسیله کاربر 1398/01/25 06:02:22 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.109 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت