تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

meysamn Offline
#1 ارسال شده : 1398/01/25 11:26:29 ق.ظ
meysamn

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

رنگ و دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی در روحیه افراد و همچنین انرژی خانه دارد. برای مثال در فنگ شویی استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه پیشنهاد شده است. دلیل این امر آرامش بخش بودن رنگ سبز و انرژی مثبتی است که از گیاهان ساطع می شود. علاوه بر گیاهان، رنگ مبل و دیوار و پرده ها هم نقش مهمی در دکوراسیون دارند و میتواند محیط دل انگیزی را برای شما فراهم کنند.
به طور حتم ایجاد هارمونی مناسب بین رنگ دکوراسیون پدیرایی بسیار مهم است و سقف پذیرایی هم در این مقوله دخیل است. یکی از راههای پرطرفدار که میتوانید نور اتاق پذیرایی را طراحی کنید، کناف سقف پذیرایی است. همانطور که در مقاله کناف سقف اتاق خواب اشاره کردیم شما میتوانید نورپردازی با رنگ دلخواهتان را در پروژه های کناف پیاده سازی کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم کناف سقف پذیرایی را بررسی کنیم.

مزایای کناف سقف اتاق پذیرایی

سقف پذیرایی نقش مهمی در دکوراسیون پذیرایی شما دارد. تا چند سال پیش استفاده از طرح های متنوع گچ بری با طرح و رنگ های متنوع یا کاغذ دیواری های مخصوص سقف پذیرایی و یا حتی رنگ کردن سقف، بسیار مورد استقبال مردم و معماران قرار میگرفت. اما امروزه با وجود سقف کاذب دیگر کمتر کسی سراغ روش های قدیمی می رود. کناف علاوه بر اینکه زیبایی اتاق پذیرایی شما را چند برابر میکند، پنهان کننده خوبی برای پرتی های سقف و یا حتی کابل های برق شل و سیم هایی است که مسلما در دیدرس بودن آنها جلوه جالبی نخواهد داشت. در واقع می توان گفت سقف کاذب یک روش مقرون به صرفه برای داشتن سقفی جذاب و زیبا در اتاق پذیرایی است.
کناف پذیرایی
[/img]
شما می توانید رنگ و طرح کناف سقف پذیرایی خود را منتناسب با دکوراسیون منزل خود انجام دهید و هارمونی زیبایی را با پرده ها و رنگ دیوارها ایجاد کنید.

علاوه بر این می توانید از نورپردازی هم در کناف سقف پذیرایی خود استفاده کنید. برای نور پردازی سقف پذیرایی کلاسیک پیشنهاد ما استفاده از لوسترهای کریستالی است. برای سقف های مدرن هم چراغ های ال ای دی توکار گزینه مناسبی است.
یکی از ویژگی های خوب کناف سقف این است که با هر دکوراسیونی قابل تطابق است. شما میتوانید با کمی جستجو در اینترنت و یا مشاوره با کارشناسان نوین ساخت طرح سقف کاذب مورد نظر خود را پیدا کنید و برای اجرا روی سقف پذیرایی خود اقدام کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.416 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت