تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novren Offline
#1 ارسال شده : 1398/01/11 01:00:12 ب.ظ
novren

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

در این پست قصد داریم راهکاری برای مسافران پر تعداد که در نوروز 98 به کیش سفر می کنند ارائه کنیم که مشکلی از بابت جا به جایی نداشته باشند.

بارها شده که تصمیم به مسافرت دسته جمعی گرفته باشید و اینکه چند تا خانواده با هم به کیش سفر کنید که لذت بیشتری ببرید. خوب این تصمیم بسیار خوبی هم هست چون هر چه تعداد بیشتر باشد، سفر خاطره انگیزی خواهد شد.

ولی خوب مسافرت با تعداد افراد بالا هم مشکلاتی دارد مثل مشکل محل اقامت و تردد با ماشین. برای حل این مشکلات می توانید بجای اجاره هتل، اجاره خانه در کیش را انتخاب کنید. در این صورت همگی باهم یکجا هستید و هزینه ها هم به شدت کاهش پیدا می کند. حالا فرض کنید که به فرودگاه کیش رسیدید و می خواهید به سمت خانه بروید. خب اگر تعداد حدود ۱۰ نفر باشد مجبور هستید ۳ تاکسی بگیرید. راه حل بعدی اجاره خودرو در کیش هست که این روش برای خانواده های تا ۷ نفر مناسب است و شما باز هم مجبورید برای رفاه خودتون ۲ ماشین اجاره کنید.

اما یک راه حل بسیار بهتر برای شما وجود دارد و اون هم اجاره ون در کیش هست. بله درسته، شما به راحتی می توانید یک ون هایس ۱۳ نفره از یک رنت کار در کیش اجاره کنید که راحت در کل جزیره تردد کنید. به این صورت هزینه ها هم کاهش پیدا می کند و همیشه در کنار هم در یک خودرو هستید. معمولا ون های کیش، تویوتا هایس هستند که بسیار جا دار و راحت و ایمن هستند که برای جا به جایی مسافران پر تعداد بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید ون را با راننده یا بدون راننده اجاره نمایید.
رانندگی با ون نیاز به گواهی نامه مخصوص به ماشین های ۱۵ نفر گنجایش دارد و اگر گواهی نامه مربوطه رو ندارید می توانید ون را با راننده اجاره کنید. نکته ای که باید دقت کرد، نو بودن و جدید بودن ون هست چون بعضی از ون های کیش، قدیمی و کهنه هستند به همین دلیل بسیار خشک هستند، کابین آنها به شدت تکان می خورد و صندلی های آنها ناراحت است پس سعی کنید حتما ون را از رنت کاری اجاره کنید که ون صفر کیلومتر و تمیز داشته باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.130 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت