تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sara1400 Offline
#1 ارسال شده : 1397/12/13 06:45:50 ب.ظ
sara1400

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

شاید تا به الان خواسته باشید اسباب کشی کنید ولی برای اسباب کشی و حمل بار دچار مشکل هایی شده باشید و نیاز داشته اید تا یک اسباب کشی حرفه ای را انجام دهید اما تا به الان شرکت باربری مطمنی را پیدا نکرده باشید ما امروز قصد داریم که یکی از بهترین باربری های تهران را به شما معرف کنیم که خدمات اسباب کشی و حمل بار را در تهران انجام می دهد ، شرکت باربری روز از بهترین باربری هایی است که خدمات تخصصی اسباب کشی را انجام می دهد که ارائه خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی می باشد ، اگر نیاز داشته باشید اسباب کشی کنید این شرکت خدمات تخصصی حمل بار را برای شما انجام می دهد ، لازم به ذکر است که این شرکت در تمامی نقاط استان تهران خود را موظف می داند که بهترین سرویس دهی را ارائه دهد و بهترین خدمات را از صفر تا صد انجام دهد
اگر برای اسباب کشی تجربه کافی را ندارید با این شرکت در تماس باشید تا بهترین سرویس دهی را برایتان به عمل بیاورد ، این باربری دارای شعباتی همانند اتوبار هروی که در محدوده خاص خود فعالیت می کند. انتخاب و به کارگیری از کارگر حمل اثاثیه منزل مشهد حرفه ای نیز یکی از اصول کار خواهد بود. اتوبار و باربری sadafbar دارای کادر پرسنلی آموزش دیده است این شرکت از باربرانی استفاده می کند که نحوه حمل بار و بلند کردن انواع بار و وسایل مختلف چه سبک و چه سنگین را یاد گرفته اند و آموزش های لازم در این زمینه به این افراد ارائه شده است.



خدمات تخصصی مشاوره در امر اسباب کشی ، حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و جهیزیه عروس و بسته بندی بارها به شیوه ای نوین از محدوده خدماتی است که این شرکت برای اسباب کشی ارائه می دهد، برای حمل بارها از خاورهایی استفاده می کند که مسقف و موکت کاری شده هستند و در کل بگوییم مخصوص کار جابجایی بار و اثاثیه هستند ، اگر نیاز دارید یک اسباب کشی بی دردسر و بی مشکلی را تجربه کنید این شرکت در خدمت شماست تا رویایی ترین اسباب کشی را برای شما به عمل آورده و در تمامی مراحل جابجایی بار در خدمت شما باشد
برخی از خدمات شرکت باربری و اتوبار عبارت است از :
خدمات مشاوره در امر اسباب کشی
خدمات بسته بندی بار و لوازم منزل
خدمات حمل بار با ماشین های خاور - نیسان - تک - تریلر و ...
خدمات چیدمان وسایل منزل
حمل بار به شهرستان
صدور بیمه و بارنامه دولتی باربری
سرویس دهی شبانه روزی
فروش لوازم بسته بندی

حمل اثاثیه منزل و بار در مشهد به شدت تخصصی و نیازمند اطلاع از نحوه صحیح انجام برخی کارها به خصوص بلند کردن اجسام سنگین و سبک است. اسباب کشی کاری است که بدون جابجایی اثاثیه و بلند کردن آن ها و قرار دادن آنها در جای دیگر انجام نمی شود. این کار اما نیاز به روش های خاصی دارد تا افراد را از آسیب هایی که ممکن است به کمر، پا و حتی دست وارد کند محافظت نماید. در نگاه اول ممکن است فکر کنید که باربری کار ساده ایی است و از عهده هر کسی بر می آید اما اینطور نیست .حقیقت این است که باربری مانند سایر شغل ها به تخصص و مهارت نیاز دارد. اما خیلی از افراد آن را ساده می پندارند. قبل از شروع به اسباب کشی وسایل مورد نیاز برای باربری را تهیه کنید مثلا کارتن و کاتر و قیچی و این گونه وسایل. هیچ وقت برای بلند کردن اجسام به کمر خود فشار وارد نکنید بهترین راه برای بلند کردن اجسام این است که به حالت نیمه نشسته بر روی پاهای خود بشینید و اجسام را بلند کنید. از چرخ های حمل بار کمک بگیرید و وسایل را به تنهایی جابه جا نکنید و می توانید از بالابرها و آسانسورها کمک بگیرید. هیچ گاه جعبه ها را آنقدر سنگین نکنید تا نتوانید آنها را بلند کنید حتما تعادل جعبه ها را رعایت کنید. روز اسباب کشی از لباس مخصوص استفاده کنید چون امکان پارگی لباس ها وجود دارد. باربری در این زمینه ها تجربه کافی دارد و می تواند به شما کمک کند.
تبلیغات
bakhhshif639 Offline
#2 ارسال شده : 1398/02/22 01:27:13 ب.ظ
bakhhshif639

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 47
مکان: tehran

مهمترین قسمت حمل هوایی ، بسته بندی و آماده سازی کالای شما میباشد .
در صورت عدم بسته بندی مناسب لوازم منزل و یا کالای تجاری شما که قرار است با هواپیما و به صورت هوایی حمل گردد. حتی با نازلترین قیمت و با سریع ترین شرایط حمل ، موجب ضرر و زیان فرستنده در انتهای پروژه حمل خواهد گشت لذا در جهت منفعت بیشتر و آینده نگری میبایست به بسته بندی کالای خود با صرف زمان زیاد و انجام هزینه مناسب در جهت جلوگیری از ضرر و زیان اقدام نمود .

ابزار های معمول بسته بندی برای بار های مسافری نظیر کارتن ، سلفن ، صندوق چوبی و... بسیار متداول و قابل تهیه میباشد.
مسیرهای پروازی را بشناسید
شرکت راه سان کالا میتواند با ارسال پرسنل مجرب خود در اسرع وقت تمامی این موارد را تهیه نموده و با انجام مشاوره رایگان هزینه های بسته بندی را در اسرع وقت به شما اعلام نمایند.

در صورت نیاز به خرید لوازم بسته بندی شما می توانید با آرامش خاطر و در اسرع وقت لوازم مورد نیاز خود را از فروشگاه ما تهیه نمایید.در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.
چشم انداز شرکت راه سان کالا
ترخیص کالا
جهت استحضار دوستان عزیز موارد ذیل اعلام میگردد:
فریت بار
شرایط عمومی بسته بندی مناسب جهت حمل کالای تجاری و یا غیر تجاری شما:

عدم وجود فرو رفتگی ، پارگی و جراحت بر روی جعبه.
عدم وجود علائم و لیبل های قدیمی و فاقد استفاده بر روی جعبه.
وجود بار کد در تمامی اطراف کارتن ها که حاوی تمامی اطلاعات فرستنده و گیرنده کالا باشد.
پوشاندن تمامی لیبل ها با نوار های چسبی ، تا در حین حمل و نقل مخدوش نشود.
استفاده از برچسب های شکستنی (شما می توانید برچسب های مورد نیاز را از این قسمت دانلود کرده و استفاده نمایید) و یا برچسب کالای سنگین برای کارتن های سنگین و یا حاوی لوازم شکسنی داخل جعبه.
اجناس داخل جعبه در صورت ظریف و شکننده بودن با حد اکثر پوشش محافظت شوند.
در هر جعبه یک نوع کالا باشد.
انتخاب جعبه مناسب برای وزن های مختلف.
پر نمودن فضای خالی با مواد ضربه گیر کم وزن.
در صورت وجود چند کارتن مراقب باشید کارتن های سنگین بر روی کارتن های سبک قرار نگیرد.

ویرایش بوسیله کاربر 1398/02/22 01:35:23 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.277 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت