تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

asiatour Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/09 12:49:59 ق.ظ
asiatour

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
از نظر گردشگران و با توج به امتیازاتی که بدست آمده: هتل مارینا پارک میتواند میزبان خوبی برای گردشگران تور کیش باشد، هتل مارینا پارک (Marina Park) واقع در بلوار مرجان و برج های دوقلو است. این هتل با بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی که دارد، به سواحل زیبا و آبهای نیلگون خلیج فارس بسیار نزدیک است. این هتل برای یک اقامت خانوادگی بسیار مناسب است. با رزرو این هتل میتوانید به مرکز شهر، فرودگاه بین المللی و مراکز تفریحی و گردشگری کیش، دسترسی راحتی داشته باشید.



هتل Marina Park تنها هتل مارینا در ایران می باشد و معماری و فضای داخلی آن با سلیقه و وسواس های زیادی ساخته شده است. این هتل مجلل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار در سال 1390 ساخته شده است که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. این هتل در مجموع دارای 190 واحد اقامتی میباشد که این اتاقها بصورت اتاقهای دبل پارک، تویین پارک، تویین دریا، دبل دریا، استاندارد، جونیور سوئیت یک خواب و جونیور سوئیت دو خواب تقسیم بندی شده اند.



کلیه اتاقهای هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. همچنین پنجره اتاق ها دارای شیشه های دو جداره هستند تا از ورود سر و صد به اتاق جلوگیری کند. همه اتاق های هتل مارینا پارک دارای يخچال به همراه مينی بار، چاي ساز به همراه چای ،سشوار در حمام، تلفن، تهويه مطبوع، امكان دسترسی به اينترنت، شبكه تلويزيوني ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی، ميز کار، مبل، چراغ مطالعه، بالکن و … می باشند و اکثر آنها منظره ای رو به دریا را شامل می شوند.

تلفن هتل مارینا پارک کیش: 07644465000

تبلیغات
tahaa Offline
#2 ارسال شده : 1399/09/25 06:31:07 ب.ظ
tahaa

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 81
مکان: iran

از نظر گردشگران سهولت در استفاده و کار و همچنین کیفیت واحد برای افامت و نظافت خیلی میتونه مهم و تاثیر گذار باشه..... من تجربه خوبی رو در سفر و اجاره خانه در قشم دارم که سعی کردم با شما به اشتزاک بزارم
reyhanes7770 Offline
#3 ارسال شده : 1400/06/27 08:32:56 ب.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام تحصیل رایگان پزشکی در آلمان چه شریاطی داره؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.258 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت