تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

aligasht Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/27 08:26:00 ب.ظ
aligasht

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: tehran

جزیره کیش مملو است از تفریحات هیجانی و لذت بخش برای همه اعضای یک خانواده و دوستانی که با هم همسفر می شوند. یکی از بهترین و لذت بخش ترین تفریحاتی که در جزیره کیش می توانید ازآن استفاده کنید بنانا کیش می باشد. بنانا ورزش و تفریح دریایی است که بخصوص در فصل تابستان و بهار بسیار لذت بخش است. بنانا تیوپی شبیه موز است ( از نام این تفریح مشخص است که ارتباطی با موز دارد! ) که می توانید به ترتیب و پشت سر هم مانند یک اتوبوس روی آن بنشینید و به وسیله یک قایق تندرو روی آب کشیده شوید. سرعت و هیجان روی آب های زلال و شفاف خلیج فارس با هم می تواند چنان انرژی به شما بدهد که برای ساعت ها شارژ باشید!

بنانا کیش


تیوپ بنانا توسط یک طناب محکم و بلند به قایق تندرو متصل می شود. قایق به حرکت در آمده و شما با این تیوپ بند به دنبال قایق حرکت می کند. با سرعت گرفتن قایق شما روی امواج دریا بالا و پایین می روید و این لذتی دارد که در هر تفریحی نمی توان آن را بدست آورد. قسمت هیجانی تر آن زمانی است که قایق دور می زند و شما ناگهان باید دور بزنید. در این هنگام باید حسابی مواظب باشید که درون آب نیفتید! چرا که با این حرکت این امکان وجود دارد که داخل آب پرتاب شوید. البته ناگفته نماند که همین افتادن ها داخل آب می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. چرا که لذتی که در شنا کردن و آب تنی در آب های شفاف خلیج فارس هست شاید در کمتر جایی بتوانید آن را تجربه کنید.


بنانا کیش از جمله تفریحاتی است که طرفداران بسیاری دارد و تقریبا همه توریست هایی که به جزیره کیش می آیند این تفریح را جزو اولیت های خود قرار می دهند. در روز های آفتابی و زمانی که دریا مواج نباشد می توانید در ساحل های مختلف این تفریح را از کلوپ های مختلف بخواهید. اما زمانی که دریا مواج و طوفانی باشد این تفریح انجام نمی شود.
مورد مهمی که در تفریحات کیش وجود دارد و شاید خیلی از افراد به این دلیل به جزیره کیش سفر نمی کنند هزینه تفریحات می باشد. باید عرض کنم که سایت تخفیف کیش گردی دارای نماد الکترونیکی تمامی تفریحات را با تخفیف ویژه ارائه می دهد. از این رو شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید بلیط بنانا با تخفیف در کیش به سایت تخفیف کیش گردی مراجعه نمایید. این سایت نه تنها بن تخفیف بنانا کیش را برای شما قرار داده است بلکه سایر تفریحات دریایی و پروازی و حتی رستوران های جزیره را نیز برای شما با قیمت پایین تر ارائه می دهد. در این صورت می توانید در هزینه های خود در سفر به این جزیره زیبای رویایی صرفه جویی کنید.
تبلیغات
lahzeakhar2 Offline
#2 ارسال شده : 1397/11/02 05:28:15 ب.ظ
lahzeakhar2

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: sdfsdfs

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.169 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت