تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ava96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/20 12:47:55 ق.ظ
ava96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: iran

شاید شما هم به عنوان مسئول یک فضای تفریحی و ورزشی پر رفت و آمد بارها مجبور شده اید از پیام ” مراقب وسایل شخصی خود باشید ، مدیریت هیچ مسئولیتی در مقابل گم شدن آنها ندارد ” استفاده کنید یا به عنوان مراجعه کننده به محیط هایی مانند استخر ، باشگاه یا سالن های زیبایی و مکان های تفریحی دیگر با این پیام مواجه شده اید . قطعا همه ما با دیدن این نوع پیام ها دچار نگرانی و استرس می شویم و قطعا در هنگام ورزش و تفریح یا انجام کار تمرکز کافی نداریم و همیشه نگران وسایل مان هستیم .
مراقب وسایل شخصی خود نباشید، قفل الکترونیکی کمد مسئول مراقبت از وسایل شماست !
در سالهای گذشته تنها راهی که پیش روی مسئولین باشگاه ها و استخرها یا محیط های عمومی دیگر بود گذاشتن قفسه یا کمد استخر کلیدی بود . هرشخصی با ورود به این فضا کلید مربوط به کمد خود را دریافت میکرد و بعد از گذاشتن وسایل و قفل کمد حالا با این مشکل مواجه می شد که کلید را کجا بگذارد . و معمولا هم مدیریت مجبور بود نیروهایی استخدام کند تا این کلیدها را بر حسب شماره کمد استخری تحویل بگیرند و بعد از اتمام زمان به مشتری تحویل بدهد . این کار برای مدیریت و صاحب باشگاه و استخر به شدت زمان بر و هزینه بر بود و برای مشتری هم نا ایمن و نا مطمئن و پر دردسر. اما با ورود قفل کمد الکترونیکی بسیاری از این مشکلات برای مدیران و مسئولان باشگاه ها و استخرها و سایر محیط های عمومی و همین طور برای مراجعه کنندگان به این محیط ها رفع شد .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.077 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت