تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

parisa Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/18 03:48:07 ب.ظ
parisa

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
ما در مرکز خدمات پزشکی طب نو کاری متفاوت و البته متنوع را به شما ارائه خواهیم کرد. افرادی که به هر دلیلی توانایی رفتن به یک مرکز درمانی را ندارند، نگران نباشند ما خدمات فیزیوتراپی در منزل و همچنین کاردرمانی در منزل را برای شما به راحتی انجام خواهیم داد.

به دلایلی مختلف مانند فلج نخاعی و مغزی، ام اس، پوکی استخوان، درد های شدید کمری و مانند این ها می باشد که افراد توانایی مراجعه به مراکز درمانی را ندارند و خود بیمار و یا اطرافیان بیمار ترجیح می دهند که یک فیزیوتراپ کاملا حرفه ای و متخصص را به خانه خود بیاورند و فیزیوتراپی در منزل انجام شود که تنها با یک تماس کاملا ساده می توانید کاردرمانی در منزل خود را آغاز کنید و این نکته را مد نظر داشته باشید که شما به راحتی می توانید انتخاب کنید که به یک درمان گر مرد نیاز دارید یا خانم.


فیزیوتراپی در منزل و کاردرمانی در منزل به چه صورت انجام می شود


فیزیوتراپی در منزل و کاردرمانی در منزل به طرق مختلفی انجام می شود که بستگی به وضعیت جسمانی بیمار دارد. در ادامه چند روش را به شما معرفی خواهیم کرد.

تمرین درمانی در منزل


تمرین درمانی در منزل شامل ماساژ درمانی، انجام ورزش ها و حرکات های گوناگون و مناسب برای کاهش درد می باشد که در ابتدا توسط فیزیوتراپ آموزش داده می شود و سپس تمریناتی به بیمار داده می شود که برای بهبود درد خود باید آن ها را روزانه انجام دهد. این اقدام برای افرادی مفید می باشد که درد چندانی ندارند و یا مراحل پایانی درمان خود را طی می کنند.

دستگاه الکتروتراپی در منزل


بیمارانی که درد های بسیار شدید دارند و یا آسیب جدی دیده اند و از گرفتگی و درد های ناشی از عضلات مانند درد های ناحیه مفصل، کمر درد و مانند این ها رنج می برند، استفاده از دستگاه الکتروتراپی برای آن ها بسیار مناسب است. این دستگاه با امواج الکتریکی کار می کند و سبب کاهش درد های از این نوع می شود.

یکی از دلایل بسیار بارزی که سبب شده فیزیوتراپی در منزل و کاردرمانی در منزل توسط این وسیله معنا پیدا کند این می باشد که دستگاه الکتروتراپی به صورت پرتال در دسترس است و تبدیل به یکی از مهم ترین و بارز ترین شاخه های فیزیوتراپی شده است که قابلیت حمل دارد و امکانات زیادی از جمله امکانات وسیله های موجود در مراکز درمانی را دارا می باشد و به راحتی مشکل شما در حمل و جا به جایی بیمارانتان که توانایی حرکت کردن را به خوبی ندارند، رفع می کند.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/10/24 01:21:03 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

 1 کاربر از parisa برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
تبلیغات
varzmancom Offline
#2 ارسال شده : 1398/02/04 10:49:17 ق.ظ
varzmancom

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

سلام دوست عزیز
ما یه اموزشگاه فنی و حرفه ای ماساژ داریم که تعداد زیادی ماساژور با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای آماده اشتغال به کار هستند.اگر تمایل داشته باشید میتونید با موسسه ورزمان که آموزشگاه ماساژ در تهران هست همکاری کنید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.599 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت